אווייה ו-IT Navigator יקימו מוקד שירות עבור AIG ישראל; היקף הפרויקט: מיליון דולרים

המערכת החדשה, בהיקף של מאות מוקדנים, תתבסס על פתרון Contact Center מקצה לקצה של אווייה ותחליף את המערכות הקיימות היום ב-AIG ישראל מתוצרת תדיראן ● חברת NCR תשמש כקבלן מישנה בפרויקט ● עציון יציב, סמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של AIG ישראל: "באמצעות המערכת החדשה יוכלו לקוחות AIG לבצע פעולות עצמאיות ללא מעורבות נציגי שירות ומכירות"

החברות אווייה ישראל ו-IT Navigator ישדרגו את מוקד שירות הלקוחות של AIG ישראל באמצעות טכנולוגיית ה-IP של אווייה. חברת NCR תשמש כקבלן משנה בפרויקט. המערכת החדשה, בהיקף של מאות מוקדנים, תתבסס על פתרון Contact Center מקצה לקצה של אווייה. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם ביותר ממיליון דולרים.

המערכת החדשה של אווייה תחליף את המערכות הקיימות היום ב-AIG ישראל מתוצרת תדיראן, והיא אמורה לספק למוקד השירות של AIG תכונות טלפוניית IP מתקדמות, ממשקים עם מערכות המידע, מענה קולי אינטראקטיבי (IVR), אפשרות לשוחח עם לקוחות בצ'ט ומשלוח אוטומטי של מידע בפקס ובדואר אלקטרוני. למערכת כלי ניהול ובקרה שאמורים לאפשר הצגה של דוחות מפורטים בזמן-אמת (וברמה היסטורית) למנהלי המוקד וכן, לאפשר ניהול יעיל ואפקטיבי בזמן אמת.

לדברי חוה פרידמן שפירא, מנכ"ל AIG ישראל, "החברה תמשיך לספק שירות מקצועי ברמה גבוהה ללקוחותיה בכל ענפי הביטוח המגוונים שמספקת החברה. המערכת החדשה תסייע לעובדינו לשמר את תודעת השירות הגבוהה ואף לספק שירותי ערך מוסף ללקוחותינו".

עציון יציב, סמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של AIG ישראל, אמר, כי "המערכת תאפשר למוקדי השירות והמכירות לשמר את רמת השירות המצוינת שאנחנו מספקים ללקוחותינו, לצמצם את זמן המענה ללקוח למינימום האפשרי ולספק ערוצי שירות חדשים ונגישים ללקוח 24 שעות ביממה".

לדברי יציב, "באמצעות המערכת החדשה של אווייה יוכלו בעתיד לקוחות AIG ישראל לבצע פעולות עצמאיות בזמנם החופשי ובמהירות, ואף ללא מעורבות נציגי שירות ומכירות, כגון, חידוש ביטוח, הסדרת תשלומים, בירור סטטוס תביעה או מצב ביטוח, קבלת מצב חשבון וכו' – כפי שיתאפשר גם במערכות האינטרנט שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים