הסדנא לידע ציבורי, שאחראית על אתר כנסת פתוחה, פתחה בקמפיין מימון ב-Headstart

מטרת הקמפיין היא לגייס 40 אלף שקלים, על מנת לחדש את פני האתר כנסת פתוחה לאור הבחירות לכנסת – ובכך לרתום את הטכנולוגיה במטרה לנהל קשר עמוק ואיכותי יותר עם הפוליטיקאים ● בדף הפרויקט נכתב, כי "חברי הסדנא סורקים את אתר הכנסת ומקורות מידע רשמיים ומסדרים את המידע לטובת המשתמש. אלפי משתמשים, עיתונאים, בלוגרים, פעילים חברתיים וחברי כנסת בעצמם נכנסים מדי יום לאתר ולומדים כיצד להשפיע"

13/01/2013 15:17

עמותת הסדנא לידע ציבורי, שפועלת להגברת מעורבות הציבור בחברה ובמדינה ואחראית בין היתר על פרויקט כנסת פתוחה, פתחה באחרונה בקמפיין גיוס כספים ב-Headstart, אתר מימון חברתי עבור פרויקטים ויזמים ישראליים. מטרת הקמפיין היא לגייס 40 אלף שקלים, על מנת לחדש את פני האתר כנסת פתוחה לאור הבחירות לכנסת – ובכך לרתום את הטכנולוגיה במטרה לנהל קשר עמוק ואיכותי יותר עם הפוליטיקאים.

נכון להיום (א') גויסו 34,305 שקלים על ידי 240 תורמים. בהתחשב בעובדה שנותרו עוד 8 ימים למועד האחרון לגיוס, נראה שהעמותה תעמוד ביעד הכספי שהציבה לעצמה. יצוין, כי התורמים יחויבו בגובה התרומה שהציעו רק במידה שהקמפיין ישיג את יעדו הכספי.

בדף הפרויקט הגולשים מוזמנים לתרום החל מ-50 שקלים ולזכות בתמורה להוקרת תודה מיוחדת. כך, מי שתורם 100 שקלים יזכה בפוסט אישי על הקיר (Wall) שלו בפייסבוק (Facebook), מייל מעוצב ואף סטיקר למחשב. מי מכם שיחליט לתרום 250 שקלים יקבל בין היתר גם חולצה עם הכיתוב "כנסת תפתחי…זה אני" ותעודת "אביר דמוקרטיה". מרחיקי הלכת שיחליטו לתרום 1,000 שקלים יזכו גם בקרדיט באתר הסדנא ובעמוד חבר כנסת לבחירתם. לקטגוריות של "נשיא השקיפות הישראלית" ו-"4 המופלאים", שמיועדות לתורמים מעל 2,000 שקלים ו-10 אלף שקלים בהתאמה, טרם נמצאו תורמים.

בבקשת התמיכה של העמותה נכתב, כי "אתר כנסת פתוחה מאפשר לכל אזרח להשתתף באורח פעיל יותר בפעילות הכנסת. חברי הסדנא לידע ציבורי סורקים את אתר הכנסת ומקורות מידע רשמיים ומסדרים את המידע לטובת המשתמש באמצעות אלגוריתמים חישוביים וצוות עורכים. אלפי משתמשים, עיתונאים, בלוגרים, פעילים חברתיים וחברי כנסת בעצמם נכנסים מדי יום לאתר ולומדים כיצד להשפיע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים