יו"ר קבוצת הוט, סטלה הנדלר, פורשת מתפקידה

החלטתה לפרוש מגיעה לאחר מחיקתה של הוט מהבורסה והפיכתה לחברה פרטית ● הנדלר חתומה מאז כניסתה לתפקיד לפני קצת פחות משנתיים על כמה מהלכים אסטרטגיים חשובים בחברה ● פטריק דרהי, בעל השליטה בהוט: "אני מצטער על החלטתה לפרוש ומאחל לה הצלחה באתגרים החדשים שתיקח על עצמה"

סטלה הנדלר, יו"רית קבוצת הוט, הודיעה היום (ד') על פרישה מתפקידה. החלטתה לפרוש מגיעה לאחר מחיקתה של הוט מהבורסה והפיכתה לחברה פרטית.

הנדלר חתומה מאז כניסתה לתפקיד לפני קצת פחות משנתיים על כמה מהלכים אסטרטגיים חשובים בחברה. בין המהלכים הרבים שהובילה, היו גיוסי הכספים לקבוצה, המיזוג בין מירס להוט וכן השקת פעילות הסלולר של הוט מובייל (Hot Mobile), שנחשבת למוצלחת מאוד.

עתה, לאחר הקבוצה התייצבה והפכה לחברה פרטית שבעליה, פטריק דרהי, מרכז את עיקר פעילותו הבינלאומית באמצעות הוט ומטבע הדברים מעורב יותר בפעילותה השוטפת – מיצתה הנדלר את תפקידה ומרגישה שהיא מעוניינת לבדוק דרכים חדשות ואתגרים חדשים. מן החברה נמסר, כי בניגוד לשמועות שונות, יחסיה של הנדלר פטריק דרהי הם מצוינים.

סטלה הנדלר, יו"ר קבוצת הוט, אמרה כי "הפיכתה של החברה לפרטית במקביל להשלמת מספר מהלכים אסטרטגיים, אשר מיצבו את הוט במקום הראוי לה במפת השוק, הובילה אותי להחלטה שזהו העיתוי הנכון עבורי לפרוש מהחברה. ברצוני להודות לפטריק דרהי על התמיכה והאמון בי, שסייעו לי רבות בהובלת החברה קדימה. אני עוזבת הנהלה חזקה ומובילה, עובדים מסורים ומקצוענים, וחברה עם אסטרטגיה ברורה ומגובשת".

פטריק דרהי, בעל השליטה בהוט, אמר כי "לסטלה הנדלר תרומה יוצאת דופן בעיצוב דמותה החדשה של HOT. ליצירת המפנה המבורך של הפיכת החברה ליוזמת, יצירתית ומאתגרת תחרות. אני מצטער על החלטתה לפרוש ומאחל לה הצלחה באתגרים החדשים שתיקח על עצמה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים