מיקרוסופט: מאז ההשקה באוקטובר נמכרו 60 מיליון עותקים של חלונות 8

נתון זה, שנמסר על ידי מנהליה הבכירים של החברה בתערוכת CES, מייצג קבלת פנים נאה, אם כי לא מדהימה, לספינת הדגל החדשה של ענקית התוכנה ● מהחברה נמסר, כי קצב המכירות דומה לזה שנרשם לאחר השקת חלונות 7

מיקרוסופט (Microsoft) מכרה 60 מיליון רישיונות, כולל שדרוגים, למערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) במהלך עשרת השבועות שחלפו מאז ההשקה באוקטובר – כך מסר אתמול (ג') אחד המנהלים הבכירים בחטיבת חלונות (Windows) של החברה, בתערוכת CES שנפתחה השבוע בלאס וגאס.

נתון זה מייצג קבלת פנים נאה, אם כי לא מדהימה, לספינת הדגל החדשה של ענקית התוכנה. נראה שהחברה לא הצליחה להאיץ את הצמיחה במכירות של מחשבי ה-PC, וגם לא להלהיב את הציבור ולהניע אותו לרכוש בכמויות גדולות את מחשבי הלוח המצוידים בחלונות 8.

קצב המכירות של חלונות 8 דומה, פחות או יותר, לזה שנרשם לאחר ההשקה של חלונות 7 (Windows 7), בשנת 2009, כך על פי דברים שאמרה תמי רלר – מנהלת הכספים הראשית של חטיבת חלונות במיקרוסופט, במצגת שערכה לאנליסטים ומשקיעים במסגרת התערוכה.

מערכת ההשקה חלונות 7 נמכרה בקצב ממוצע של 19.4 מיליון יחידות לחודש בתשעת החודשים הראשונים שלאחר ההשקה. בתקופה זו היה קצב המכירות של מחשבי ה-PC נמוך יותר מהקצב הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים