אד קוליגן, מנכ"ל פאלם, פורש מתפקידו; יוחלף על ידי ג'ון רובינשטיין, היו"ר בפועל של החברה

קוליגן, ששימש מנכ"ל פאלם במשך 16 שנים, ייצא לחופשה, ולאחר מכן יצטרף לחברת ההון סיכון Elevation Partners ● רובינשטיין, בעברו בכיר באפל, ייכנס לתפקידו מחר (ו')

פאלם הודיעה, כי אד קוליגן, מנכ"ל החברה, פורש מתפקידו, וכי החל ממחר (ו') יחליף אותו ג'ון רובינשטיין, יושב הראש בפועל של החברה. קוליגן שימש כמנכ"ל פאלם במשך 16 שנים ועמד בראש החברה בתקופות טובות – וטובות פחות שלה. מהחברה נמסר, כי הוא מתכונן לצאת עתה לחופשה ולאחר מכן להצטרף לחברת ההון סיכון Elevation Partners, שהשקיעה בשנים האחרונות מאות מיליוני דולרים בפאלם.

"שמחתי לקבל על עצמי תפקיד נוסף בפאלם", אמר רובינשטיין. "אד ואני עבדנו בשנתיים האחרונות בשיתוף פעולה הדוק, ואני מודה לו על תרומתו הרבה להצלחת החברה".

תחת הנהגתו של קוליגן, הייתה פאלם לחברה המובילה בשוק מחשבי כף היד, ואף הייתה הראשונה שמכשירי הטלפון החכמים מתוצרתה זכו לאימוץ נרחב. עם זאת, מכשירי Treo של Palm איבדו מזוהרם, וכיום מובילים בשוק מכשירים דוגמת iPhone של אפל ובלאקברי של Research In Motion. על אף שפאלם מכרה יותר משני מיליון יחידות של טלפונים חכמים מסדרת Centro, מתח הרווחים על מכשירים אלה אינו גבוה, והחברה דיווחה על הפסדים במשך שבעה רבעונים רצופים.

לא מכבר השיקה החברה את מכשירי Palm Pre, שמבוססים על מערכת ההפעלה webOS, בתקווה לחדש את ימי הזוהר של הטלפונים החכמים מתוצרתה. המכשירים ומערכת ההפעלה שלהם זכו לביקורות חיוביות ומחברת הסלולר האמריקנית Sprint אף נמסר, כי מכשירי Pre שברו שיאי מכירות. עם זאת, לא נמסר כמה יחידות נמכרו. בפאלם מתכוונים להציע טלפונים חכמים נוספים על בסיס webOS בחברות סלולר שונות.

רובינשטיין אמר, כי "עם Palm Pre, אחד המכשירים הלוהטים של השנה, מצפות לנו עוד שנים רבות של הצלחה".

לפני שהצטרף לפאלם, מילא רובינסטיין תפקידים בכירים באפל. על פי אתר פאלם, הוא "תרם לפיתוח נגני iPod, הוביל את ההשקה המהירה של מחשבי iMac וקודם לתפקיד מנהל חטיבת iPod".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים