מיקרוסופט שדרגה את אתר זאפ בהיקף כספי של 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט, התבסס הפיתוח על פלטפורמת דוט.נט וכלל שימוש בשפת התכנות C# 3.0 ובטכנולוגיית הפיתוח ASP.Net 3.5 של מיקרוסופט ● התשתית החדשה מבוססת על מערכת ההפעלה לשרתים חלונות סרבר 2008 ושרת האינטרנט 7IIS ● תשתית החומרה ירדה מחמישה שרתים לשלושה וזמן הפיתוח - משבוע ליום

קבוצת דפי זהב הודיעה אתמול (ד'), כי השלימה פרויקט מיחשוב לשדרוג אתר השוואת המחירים הפופולרי זאפ, בהתבסס על הדור החדש של טכנולוגיות מיקרוסופט, הן כתשתית האתר והן לפיתוח סדרה חדשה של יישומים מתקדמים. הפיתוח התבסס על פלטפורמת דוט.נט וכלל שימוש בשפת התכנות C# 3.0 ובטכנולוגיית הפיתוח ASP.Net 3.5 של מיקרוסופט. התשתית החדשה מבוססת על מערכת ההפעלה לשרתים חלונות סרבר 2008 ושרת האינטרנט 7IIS , הכוללים חידושים, כגון: יכולת ניהול מרכזית וממשק ניהול ובקרה. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך ב-300 אלף שקלים.

מדפי זהב נמסר, כי בעקבות הפרויקט עלו ביצועי האתר ב-20% עד 30%. כך, תשתית החומרה המשרתת את האתר ירדה מחמישה שרתים לשלושה בלבד, וזמני הפיתוח של השינויים והתוספות ירדו משבוע ליום אחד בלבד.

בעקבות הפרויקט בזאפ החליט D-Group, הגוף האחראי על פיתוח אתרי אינטרנט בקבוצת דפי זהב, להעביר את כל אתרי הקבוצה לפלטפורמת הפיתוח דוט.נט 3.5.

חגי אלבו, מנהל הטכנולוגיה של אתרי קבוצת דפי זהב (D-Group), אמר, כי "בעקבות הפרויקט, לצד החיסכון בהוצאות מורגש באופן כמעט מיידי גם גידול בהכנסות. מיד לאחר עליית האתר לאוויר חווינו גידול של כ-10% במספר העמודים הנצפים בו במהלך חודש אחד, ושיפור של פי 1.5 עד 2 במהירות העלייה של דפים. תרומתם המשמעותית של הישגים אלה לפעילות העסקית של זאפ מאומתת על ידי סקרים בתחום ה-Shopping, המראים יחס ישיר בין מהירות אתר אינטרנט לבין מספר הרכישות המתבצעות דרכו. מדידות מראות שכל שיפור ב-100 מילי-שניות במהירות עליית הדף תורם להגדלה במספר ההקלקות, המתורגמת לגידול של 1% במכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים