שאול אלוביץ' לעובדי פלאפון: "מגבים באופן מלא את המנכ"ל גיל שרון"

"גיל פועל באישור, בסמכות, על פי כל דין וביושרה מלאה, זאת במטרה להבטיח כי פלאפון תמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר", כתב יו"ר דירקטוריון בזק, החברה האם של פלאפון, במכתב לעובדי החברה ● המכתב נשלח כתגובה לפנייתה של יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', במטרה לפטר את שרון, זאת בשל "ההתנכלות שלו לעובדיו והניהול הכושל שלו, ששכר מופקע בצדו"

מעניין כמה עובדים יצטרפו לתוכנית. צילום: דני זודקביץ'

"אפתח באמירה חדה וברורה: דירקטוריון החברה ואני בראשותו, מגבים באופן מלא את גיל שרון בכל פעולותיו הקשורות בסכסוך בין פלאפון להסתדרות", כך כתב שאול אלוביץ' – יו"ר דירקטוריון בזק, החברה האם של פלאפון, במכתב ששלח אתמול (ד') בערב לעובדי פלאפון.

המכתב נשלח כתגובה לפנייתה של יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', בנוגע להתנהלותו של שרון אל מול ניסיונות עובדי החברה להתאגד. לדברי אלוביץ', "גיל פועל באישור, בסמכות, על פי כל דין וביושרה מלאה, זאת במטרה להבטיח כי פלאפון תמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. ובנוסף, להבטיח את צמיחתה והצלחתה בשוק המאתגר בו אנו פועלים".

בפנייתה לאלוביץ, קראה יחימוביץ' לפטר את שרון, "בשל ההתנכלות שלו לעובדיו והניהול הכושל שלו, ששכר מופקע בצדו". בנוסף, טענה יו"ר מפלגת העבודה, כי שרון מתעמר בעובדים, כאשר השיא היה לקיחת רכבי החברה מידי העובדים השובתים – כולל חפציהם האישיים שהיו ברכב. היא כינתה זאת "צעד חסר תקדים בחריפותו בתחום יחסי העבודה". לדבריה, "לא העובדים אחראים להידרדרות במצבה של פלאפון, אלא גיל שרון, שמכהן יותר מדי שנים בתפקידו, ושבימים אלה עסוק גם בלהשמיד את שאריות המוניטין של פלאפון במאבקו בעובדים. תחת הנהלתו של גיל שרון מציגה פלאפון הרעה מתמשכת בתוצאותיה, בין היתר משום שלא נערכה כראוי לפתיחת שוק הסלולר לתחרות.

עוד כתבה בפנייתה, כי "מהדו"חות הכספיים שפרסמה החברה לרבעון השלישי של 2012 עולה, כי היא איבדה 20 אלף מנויים – עלייה של כ-18% לעומת רבעון קודם; ההכנסות ירדו ב-26.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד; הרווח הנקי ירד ב-41.4%; ההכנסה הממוצעת למנוי ירדה בתוך שנה מ-107 שקל ל-95 שקל, וההכנסות מציוד קצה ירדו ב-54%…חוסר הנכונות של גיל שרון לקבל את השינויים באקלים העסקי והחברתי בישראל בא לידי ביטוי ביתר שאת השבוע, בעת שניסה לשבור את התאגדות העובדים החוקים והמוצדקת של עובדי החברה". היא סיימה את מכתבה בבקשה: "תכנס את דירקטוריון החברה לדון בהדחתו של גיל שרון כמנכ"ל החברה והחלפתו במנכ"ל ראוי ומתאים יותר".

אלוביץ', כאמור, השיב ליחימוביץ', ואמר כי "גיל נחשב לאחד המנהלים המוכשרים והמצוינים במשק הישראלי. בהובלתו הפכה פלאפון למובילת השוק הסלולרי בישראל. פלאפון סיימה את שנת 2011 עם התוצאות העסקיות הטובות בענף והיא כיום החברה הרווחית והצומחת ביותר מבין חברות הסלולר בישראל. תוצאות אלה הן תולדה של החלטות עסקיות, שאותן הוביל מנכ"ל החברה, כגון הקמת רשת ה-HSPA והשקתה המוצלחת, הובלת מהלכים לשיפור תדמית המותג, כמו מהירות הרשת, שהפכו את החברה ממותג חלש ונחות לפני פחות מעשור למותג החזק בענף. כהיערכות לתחרות הוביל גיל שרון את אסטרטגיית צירוף המפעילים הווירטואליים ברשת פלאפון וחתם הסכם נדידה עם הוט מובייל (Hot Mobile) – צעדים שהובילו לצמצום השחיקה בהכנסות בשנת 2012 ואילך".

בהקשר למאבק העובדים, ציין אלוביץ': "פנינו לא למאבק, כמו שרבים מנסים לייחס לנו. פלאפון היא חברה שומרת חוק ופועלת על פי חוק. אנו מצפים, כי אלה הטוענים לנציגות יפעלו גם הם על פי חוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים