עצומה בפייסבוק קוראת לסטימצקי לבטל את סגירת חנות הספרים שלה באופקים

למרות שמדובר בחנות הספרים היחידה בעיר, החליטה באחרונה הרשת להעביר אותה לנתיבות משיקולים כלכליים ● כעת, תושבי אופקים שירצו לרכוש לעצמם ספר, ייאלצו לנסוע מרחק של כ-20 ק"מ - לבאר שבע או לנתיבות ● נדב אוחנה, מיוזמי העצומה: "מדובר בעניין חינוכי מהמעלה הראשונה"

עצומה חדשה המופצת בימים אלו בפייסבוק קוראת לרשת הספרים סטימצקי שלא לסגור את החנות שלה באופקים. למרות שהחנות של רשת סטימצקי היא חנות הספרים היחידה בעיר, החליטה באחרונה הרשת להעביר אותה לנתיבות. כעת, תושבי אופקים שירצו לרכוש לעצמם ספר ייאלצו לנסוע מרחק של כ-20 ק"מ – לבאר שבע או לנתיבות.

סטימצקי טוענת, כי הסיבה לסגירת החנות והעברתה לנתיבות נעוצה בשיקולים כלכליים וכי לחנות בנתיבות יש פוטנציאל כלכלי גבוה יותר, הנובע בין השאר מגודלו של המרכז המסחרי בעיר, מספר התושבים ועוד.

נדב אוחנה, סטודנט למשפטים וממשל במרכז הבינתחומי ואחד מיוזמי העצומה, אמר לאנשים ומחשבים, כי "העיר אופקים מונה כ-25 אלף תושבים, ולא ייתכן שהם יצטרכו לנסוע כחצי שעה לעיר אחרת בכדי לקנות ספר. העניין המדובר אינו עסקי גרידא – אלא עניין חינוכי מהמעלה הראשונה. אנו מקווים שהפעילות שלנו, שנעשית בין היתר גם דרך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, תעורר מודעות לנושא ותסייע לנו לגייס אנשים נוספים לטובת המטרה החשובה הזו".

אוחנה ציין, כי מטרת יוזמי העצומה היא להגיע לאלף חתימות, אך לדבריו, "הדרך עוד ארוכה". לחתימה על העצומה.

לא ניתן היה להשיג את תגובת סטימצקי לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים