מלם תבצע מיקור חוץ לטיפול בתשתיות המיחשוב ומערך הסאפ של מולטילוק; ההיקף: 8 מיליון ש'

במסגרת הפרויקט, שיבוצע במיקור חוץ, תיישם מלם מערכות מתודולוגיית מעבר לצורך חפיפה והעברת ידע בין הספקים, כניסה לאתר, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כגון: פורטל, גיבוש נהלים לניהול אתר ומיפוי ציודים קיימים ● כמו כן, תשדרג מלם את ה-SAP לגרסה ECC6 ● בהמשך, צפויה הפעילות להתרחב גם לתחומי ה-BI וה-CRM

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים זכתה בפרויקט מיקור חוץ כולל של תשתיות המיחשוב ומערך הסאפ בחברת מולטילוק. החברה תיישם במסגרת הפרויקט, בין היתר, מתודולוגיית מעבר לצורך חפיפה והעברת ידע בין הספקים, כניסה לאתר, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כגון: פורטל, גיבוש נהלים לניהול אתר, מיפוי ציודים קיימים ועוד. כמו כן, תשדרג מלם את מערכות הסאפ של מולטילוק לגרסה ECC6. הפרויקט יימשך כשלוש שנים, והיקפו הכספי נאמד בשמונה מיליון שקלים.

זכייתה של מלם מערכות במכרז לביצוע הפרויקט באה לאחר שגברה על שש חברות, בהן נס, שביצעה אותו עד כה, טלדור ו-EDS. בהמשך, צפויה הפעילות להתרחב גם לתחומי ה-BI וה-CRM.

רונן בנבניסטי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף יישומים ארגוניים במלם מערכות, אמר: "פרויקט זה מאפשר למלם-תים לשלב את יכולותיה במיקור-חוץ ובמערך הסאפ. משנת 2008 החלטנו לחדור לשני תחומים אסטרטגיים: מיקור חוץ של מערכות סאפ ושדרוגן לגרסת ECC6. פרויקטים בתחומים אלה בוצעו ומבוצעים בין היתר בחברות תדיראן סוללות וסמל"ת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים