בלאט לפידות החלה בהטמעת CRM של Salesforce.com באקס ליבריס; ההיקף: שני מיליון שקלים

מערכת ה-CRM תשמש כמערכת ליבה למשתמשים בהיבטי המכירות, התמיכה, שירות הלקוחות וכלל הפעילות השוטפת באקס ליבריס ● עוד היא תשמש את אלפי לקוחות החברה בין היתר באמצעות פורטל לקוחות מובנה, קהילת לקוחות וקבוצות דיון

אקס ליבריס

בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, החלה בפרויקט להטמעת מערכת ה-CRM של החברה אותה היא מייצגת באקס ליבריס. הפרויקט החל באוקטובר האחרון וצפוי להסתיים במרץ 2013, והיקפו עומד על שני מיליון שקלים.

המערכת המוטמעת תחליף את מערכת פיבוטל (Pivotal) הקיימת ותשרת כ-300 משתמשים. היא תשמש כמערכת ליבה למשתמשים בהיבטי המכירות, התמיכה, שירות הלקוחות וכלל הפעילות השוטפת באקס ליבריס. עוד תשמש המערכת את אלפי לקוחות החברה בין היתר באמצעות פורטל לקוחות מובנה, קהילת לקוחות וקבוצות דיון. בנוסף תטמיע בלאט לפידות באקס ליבריס את Chatter – הרשת החברתית הפנים-ארגונית של Salesforce.com.

לצד ההשקעה של אקס ליבריס בחידוש תשתיות מערכות המידע, לרבות הטמעת CRM גלובלי, יפתחו עבורה אנשי בלאט לפידות מודולים ייחודיים עבור החברה.

אקס ליבריס מספקת פתרונות מיכון לספריות אקדמיות ולאומיות, ומציעה מערכת מוצרים לניהול, קיטלוג והנגשה של מידע אלקטרוני, דיגיטלי ומודפס. החברה הוקמה לפני יותר מ-20 שנים ויש לה יותר מ-5,000 לקוחות בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, עם סניפים באירופה, בארצות הברית ובמזרח הרחוק.

יניב אבני, COO באקס ליבריס, אמר ש-"מעבר לשימושי ה-CRM המובנים ומעבר לפונקציונליות ונוחות השימוש האינטואיטיבי במערכת יפותחו עבורנו מודולים ייחודיים לניהול המידע של לקוחות ונכסים בתחום הענן: ניהול הציוד עליו מותקנים מוצרי החברה בענן וכן פתרונות להתממשקות עם מערכות אחרות, כגון אלה המשמשות את גופי הפיתוח בחברה. כל אלה יציבו אותנו בקדמת הטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים