גוגל מציגה: יוניברסל אנליטיקס, שירות חדש לניתוח נתוני שיווק

השירות החדש הוא למעשה הרחבה של הכלי הוותיק גוגל אנליטיקס, אשר משמש לניתוח ביקורים של גולשים באתרי אינטרנט ● באמצעות יוניברסל אנליטיקס ניתן לקבל תמונה רחבה יותר, שכוללת גם טלפונים חכמים, מחשבי לוח, קונסולות משחק ומכשירים דיגיטליים נוספים

גוגל (Google) הציגה שלשום (ב') שירות חדש בשם יוניברסל אנליטיקס (Universal Analytics), שבאמצעותו יכולות חברות לנתח את נתוני השיווק שלהן על מנת להבין טוב יותר אינטראקציות של לקוחות עם המוצרים והשירותים שלהן.

השירות החדש הוא למעשה הרחבה של הכלי הוותיק גוגל אנליטיקס (Google Analytics), אשר משמש לניתוח ביקורים של גולשים באתרי אינטרנט. עתה, מציע השירות החדש תמונה רחבה יותר, שכוללת גם טלפונים חכמים, מחשבי לוח, קונסולות משחק ומכשירים דיגיטליים נוספים. ניתן לייבא אליו כלים ממקורות שאינם מקוונים, כגון מסעות שיווק, שיחות מכירה, רישומי יומן במוקדי שירות וביקורים בחנויות פיזיות.

"יכולות המדידה מתפתחות וכוללות כיום לא רק תנועה באתר, אלא גם יעילות של מסעות פרסום, מכירות, שימוש במוצרים, תמיכה ושימור לקוחות", אמר מנב מישרה, מנהל מוצר גוגל אנליטיקס. "בסופו של דבר, יכולה המדידה המשולבת לסייע בהענקת השירותים, המוצרים והחוויה הטובים ביותר ללקוחות".

יוניברסל אנליטיקס, אשר מוצע במסגרת מבחני בטה מוגבלים לחברות שנרשמות באתר האינטרנט של גוגל, נסמך על ממשק API חדש שמכונה Measurement Protocol. באמצעות הממשק יכולים מפתחים לשלוח לגוגל אנליטיקס נתונים גולמיים על אינטראקציות במתכונת של בקשות HTTP. במסגרת הניתוח, מושווים הנתונים לנתונים אחרים ממקורות נוספים, דוגמת הכלי Google Analytics Mobile App Analytics, שמבחני הבטה שלו החלו בשבוע שעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים