עופר שקד, קונסיסט טכנולוגיות: "עסקים וערכי הסביבה הולכים יחד"

"חשובה לנו סביבה ירוקה, בכל ארגון ומכל הבחינות - הדולרים ואיכות הסביבה גם יחד", אמר שקד, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "אנחנו מציעים התנהלות נכונה וחסכונית יותר, אבל אנחנו לא שוכחים לרגע גם את הסביבה, את הירוק, שחשוב לכולנו"

"הסביבה הירוקה היא זו שחשובה לנו, בכל ארגון ומכל הבחינות – הדולרים ואיכות הסביבה גם יחד", כך אמר עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט טכנולוגיות, יצרנית PrintBOS, בכנס לקוחות שערכה החברה הבוקר (ה'). הכנס נערך בשיתוף NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, שמשווקת את הפלטפורמה. "אנחנו מציעים התנהלות נכונה וחסכונית יותר, אבל אנחנו לא שוכחים לרגע גם את הסביבה, את הירוק, שחשוב לכולנו. ערכים ועסקים הולכים ביחד. אנחנו מאמינים בזה וזה בהחלט מנחה אותנו", ציין.

במהלך הכנס השיקו החברות את הגרסה החדשה של הפלטפורמה של PrintBOS, גרסה 5 HD. לפי שקד, השינוי העיקרי בגרסה החדשה הוא מעבר משרת שמנהל פלטים לפלטפורמת תקשורת רב מערכתית. "אנחנו תומכים בכל פלט שנוצר בארגון, ולא משנה אם מדובר בדואר אלקטרוני, קובץ PDF רגיל או כזה שמשולב עם יכולות אינטראקטיביות, פקס או קובץ שמיועד גם לתחום המובייל. אנחנו תומכים בכל התהליכים הללו, כולל בתהליכים עסקיים שמובנים במערכת", ציין. "למעשה, אנחנו יודעים לא רק לנהל את הפלט, אלא גם לעשות בקרה ומעקב אחרי כל פלט. אם שלחתי חשבונית עם חתימה דיגיטלית, המערכת מאפשרת לי לקבל נתונים כמה היא נקראה ומה קרה איתה. זה לא סתם שגר ושכח".

הוא הוסיף, כי המערכת החדשה תורמת משמעותית לחיסכון בהוצאות של החברות שמשתמשות בה, הן מבחינת ניהול התהליכים והן מבחינת היכולת להגיש נתונים בחוויית משתמש משופרת. "אחת הדוגמאות היא של חברת חשמל בברזיל שיש לה יותר מארבעה מיליון מנויים", אמר שקד. "החברה מאפשרת ללקוחות לקבל את החשבונית שלהם באופן דיגיטלי, כשהכניסה היא עם שם וסיסמה, דרך פורטל לקוחות שגם מאפשר לחברה לעקוב אחר מצב וביצוע החשבונית. כך החברה בוחרת לחסוך בנייר, ובעצם לחסוך בכסף וגם לתרום לסביבה. היא אף יכולה לשלב במסמך מסרים שיווקיים – בקלות ובצבעוניות".


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

דגנית בודק, מנהלת תום מערכות פתוחות בקבוצת המוצרים של NessPRO. צילום: ניב קנטורדגנית בודק, מנהלת תום מערכות פתוחות בקבוצת המוצרים של NessPRO, אמרה ש-"אנחנו מסכמים כ-10 שנות פעילות בארץ בתחום ניהול הפלט הארגוני ומציגים את גרסה PrintBOS 5 HD, שמיועדת לעידן החדש, של עבודה עם מובייל, טפסים אינטראקטיביים ועוד. גרסה זו באה לאפשר לארגון להגיב בזמן המהיר ביותר לצרכי הלקוחות שלו, לתכתובות עמם". לדבריה, "ארגון שרוצה לשרוד חייב לייעל את התקשורת מול הלקוחות. מבחינתנו, הגרסה החדשה בעצם הופכת להיות פלטפורמה. כמו ששרת אקסצ'יינג' (Exchange) בארגון הפך להיות גם כלי שיתופיות, כך PrintBOS הופכת להיות הפלטפורמה דרכה מתקשרים מסרים, פנים וחוץ ארגוניים".

לדבריה, לא מדובר בענן כפי שמקובל להכיר אותו, אלא בפתיחות שלא הייתה קיימת עד היום מבחינת הפלטפורמה עצמה. "מדובר במערכת שפתוחה לכל יישום. אם פעם היינו צריכים להכין ממשקים ייעודיים, לדוגמה לסאפ (SAP) או ל-CRM של מיקרוסופט (Microsoft), הפלטפורמה החדשה היא עוד שירות שמשלבים במערכת הכוללת – ובקלות יחסית", אמרה בודק. "כמו כן, המערכת כוללת ממשק שירות מבוסס דפדפן, שמאפשר לארגון להשתמש בשירותים של שרת מרכזי אחד בניהול פלטים רב מערכתיים".

בודק ציינה שהפלטפורמה החדשה כבר הותקנה במספר חברות בארץ ושחברות נוספות נמצאות בתהליכי שדרוג לגרסה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים