ברנס אנד נובל: נגנבו פרטי האשראי של לקוחות בארצות הברית
החברה הודיעה, כי נגנבו פרטי האשראי של לקוחות שרכשו בחודש האחרון באחת מ-63 החנויות הפיזיות שהיא מפעילה בארצות הברית ● עוד היא מסרה, כי דיווחה לרשויות, שכבר חוקרות את הפריצה, וניתקה את כל המסופים שבהם מקישים הלקוחות את הקוד הסודי
52% מקרב הקונים באינטרנט בישראל עושים זאת מאתרים ישראלים
ברנס אנד נובל (Barnes & Noble) הודיעה, כי נגנבו פרטי האשראי של לקוחות שרכשו בחודש האחרון באחת מ-63 החנויות הפיזיות שמפעילה החברה ברחבי ארצות הברית. עוד נמסר מהחברה, כי היא דיווחה על הפריצה לרשויות וניתקה את כל המסופים שבהם מקישים הלקוחות את הקוד הסודי עוד ב-14 בספטמבר, מיד כשהתברר שמסופים אלה נפרצו.
כאמצעי זהירות המליצה החברה לכל הלקוחות שהעבירו את כרטיס האשראי שלהם במסופים אלה להחליף את הקוד הסודי ולבדוק את דו"חות האשראי, כדי לוודא שלא בוצעו עסקות לא מורשות. ברנס אנד נובל הדגישה, כי מסד הנתונים של הלקוחות מוגן היטב וכי לא נגנבו פרטים של לקוחות שביצעו קניות באתר האינטרנט, במכשירי Nook לקריאה של ספרים אלקטרוניים או ביישום Nook למכשירים ניידים.
מה-FBI נמסר, כי הוא חוקר את הפריצה.
תגובות
(0)