אדוונטק הטמיעה פתרון אופטימיזציה לשיבוץ טכנאים ואנשי שירות ב-013-נטוויז'ן; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון, שמבוסס על מערכת של קליקסופטוור, סייע לתהליך התייעלות משמעותי ב-013-נטוויז'ן, לרבות קיצור זמני השהות של הטכנאים בבתי הלקוחות, הקטנת שיעור האיחורים בפגישות עם לקוחות שדרשו שירות וייעול הקצאת כוח האדם ● שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק: "על סמך ניסיון רב שצברנו בהטמעת פרויקטי סאפ ו-ERP, למדנו שבניהול כח אדם בחברה מרובת עובדים, שם המשחק הוא אופטימיזציה של המערכות העוסקות בכך"

אדוונטק סיימה בימים אלו פרויקט רחב היקף להטמעת פתרון אופטימיזציה והתייעלות לשיבוץ כח אדם ב-013-נטוויז'ן מקבוצת סלקום. הפתרון, שמבוסס על מערכת של חברת קליקסופטוור (Click Software) – המיוצגת בישראל באופן בלעדי על ידי אדוונטק, סייע לתהליך התייעלות משמעותי ב-013-נטוויז'ן. כך, בין היתר, הביא הפתרון לקיצור זמני השהות של הטכנאים בבתי הלקוחות, להקטנת שיעור האיחורים בפגישות עם לקוחות שדרשו שירות ולייעול הקצאת כוח האדם. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך פחות מחצי שנה, נאמד במאות אלפי שקלים, כאשר החיסכון הישיר ל-013-נטוויז'ן מוערך בהיקפים גדולים הרבה יותר מדי שנה.

את פרטי הפרויקט חשף שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ (SAP) באדוונטק, בכנס הבכירים שערך פורום C3 של אנשים ומחשבים בסוף השבוע באיי מלטה. לשם דיבר במליאת היום השני של הכנס, שננעל אמש (ב'). לאירוע, שנותנת החסות הראשית בו היתה סאפ, הגיעו מנמ"רים מקרב לקוחות ומשתמשי סאפ ומנהלים בכירים מקרב השותפים העסקיים של החברה בישראל. את הכנס הנחה פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים.

"על סמך ניסיון רב שצברנו בהטמעת פרויקטי סאפ ו-ERP, למדנו שבניהול כח אדם בחברה מרובת עובדים, שם המשחק הוא אופטימיזציה של המערכות העוסקות בכך. האופטימיזציה מביאה להתייעלות משמעותית, כפי שקרה ב-013-נטוויז'ן ובלקוחות אחרים של אדוונטק", הוסיף לשם. בהמשך הרצאתו, פירט את המצב ב-013-נטוויז'ן בטרם החליטה לצאת לפרויקט: "החברה נתקלה בקשיי אופטימיזציה מהותיים בניהול מאות הטכנאים, אנשי השטח והשירות שלה. הבקרה היתה חלשה, השליטה לא היתה מלאה, זמן שהות הטכנאים אצל הלקוח היה ארוך מאוד ו-10% מסך קריאות השירות לוו באיחורים של הטכנאי. כל זה מתרגם, בין היתר, לבזבוז של משאבים יקרים, כמו דלק ושעות נוספות".

בעבודה משותפת עם נציגי החברה והנהלתה, ובראשם רפי פורן – סמנכ"ל בכיר ב-013-נטוויז'ן, הוצבו יעדים ברורים להתעיילות וחיסכון, לרבות גידול במספר המשימות לכל טכנאי, מבלי לפגוע ברמת השירות. לשם הסביר, כי המערכת של קליקסופטוור – חברה ישראלית שנסחרת בנאסד"ק ומפעילה מרכז פיתוח בארץ, מספקת כלים לטיפול כולל בשיבוץ אנשי השטח, תזמון מדויק יותר בביקור לקוחות, זמן שהות קצר יותר בבית הלקוח וניוד נכון של העובדים. "אחד הדברים הייחודיים במערכת הוא יכולת התממשקות למערכות ה-CRM וה-ERP של החברה", הסביר לשם. "כך, הטכנאים מקבלים את המידע על קריאות השירות מבעוד מועד ורואים את הקריאות על גבי שורה של ממשקים ניידים".

על פי נתוני 013-נטוויז'ן, הפרויקט הוביל לירידה של עקומת האיחורים והביטולים ל-6%, ציין לשם, והוסיף כי כל טכנאי מבצע מעתה שבע משימות מדי יום במקום חמש – צעד המתבטא בחיסכון של 84 אגורות לכל זמן שהות מקוצר והתקנה. "המסקנה שלנו מסיפור לקוח זה היא, שבכל מצב ובכל פרויקט צריך להקשיב ללקוח, להבין את הצרכים העסקיים שלו ולהתאים לו פתרון".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים למלטה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים