גל רימון, לשעבר בכיר בנס, הקים סטארט-אפ בתחום המישחוק הארגוני

החברה, GamEffective, מפתחת פלטפורמה שמסייעת לשפר את הביצועים של מרכזי השירות והמכירות הארגוניים באמצעות שיפור המוטיבציה, שיפור המיקוד ושיתוף הפעולה של העובדים ● הדבר נעשה תוך שילוב אלמנטים מעולם המשחקים, בהם תחרויות אישיות וצוותיות, התקדמות בדרגות, משימות וגביעים, מנוע ניקוד ורכיבי שיתוף חברתיים, עם התהליך העסקי

גל רימון, לשעבר מנכ"ל גילון ישראל וסגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות, פתח סטארט-אפ בתחום המישחוק (גיימיפיקציה – Enterprise Gamification) הארגוני.

הסטארט-אפ, הנושא את השם GamEffective, עוסק בפיתוח פלטפורמה המסייעת לשפר את הביצועים של מרכזי השירות והמכירות הארגוניים באמצעות שיפור המוטיבציה, שיפור המיקוד ושיתוף הפעולה של העובדים. הדבר נעשה תוך שילוב אלמנטים מעולם המשחקים, בהם תחרויות אישיות וצוותיות, התקדמות בדרגות, משימות וגביעים, מנוע ניקוד ורכיבי שיתוף חברתיים, עם התהליך העסקי.

הפלטפורמה תוצע כשירות עסקי מנוהל והיא מיועדת לארגונים גדולים ממגזרים שונים, בהם הפיננסי, התקשורת ומגזר השירותים, או לארגוני שירות ומכירות מתמחים. המערכת קיימת בגרסת רישוי מסורתי או בענן.

לדברי רימון, "GamEffective היא חלוצה בתחום החדשני של מישחוק ארגוני – תחום שהחל להיות מסוקר על ידי האנליסטים רק לאחרונה".

הוא הוסיף, כי "המערכת מותאמת לערכי דור ה-Y מחד ולמוכוונות ביצועים ארגונית מאידך. היא מגבירה את המחויבות של העובדים לארגון, לתהליכים העסקיים ולביצועים". לדבריו, "סט הערכים הבולטים בקרב דור ה-Y כולל הנאה בעבודה, בהירות הציפיות מהם, שקיפות, עבודת צוות, תקשורת בין אישית, פידבק מיידי והכרה והערכה. כל הדברים הללו זוכים אצלנו למענה, לצד שליטת המנהלים על המיקוד, הקצב, הדינמיות העסקית, מוכוונות הביצועים, גמישות התגמול ושימור העובדים". כך, אמר, "רכיבי המערכת מותאמים לדור שנולד עם הג'ויסטיק ביד: תחרויות אישיות וצוותיות, התקדמות בדרגות, משימות וגביעים, מנוע ניקוד, רכיבי שיתוף חברתיים ועוד. הרכיבים הללו מבוססים על אינטגרציה מלאה לפעילות העובדים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי ברנוב

    יישר כוח ובהצלחה, מוטי ברנוב

אירועים קרובים