אסף בר, מנכ"ל איטרניטי: "Big Data הוא צורך קיומי, אבל לא Big Deal"

"הבסיס להבנת המהות של Big Data, הוא להכיר בתמריץ שיש לארגונים עמוסי נתונים במציאת פתרונות ל-'התפוצצות המידע' ותשובות לשאלות של 'כאן ועכשיו' בארגון", אמר בר למשתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים ● הוא הדגיש, כי קיים קושי בארגונים גדולים לקבל את תחום ה-Big Data כמובן מאליו, וליישם פתרונות עבורו כבר בשלב הזה

"Big Data הוא צורך קיומי, אבל לא Big Deal", קבע אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. בר אמר את הדברים בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, במסגרתה פרס את המגמות בעולם ה-Big Data.

"הבסיס להבנת המהות של Big Data, הוא להכיר בתמריץ שיש לארגונים עמוסי נתונים במציאת פתרונות ל-'התפוצצות המידע' ותשובות לשאלות של 'כאן ועכשיו' בארגון", אמר. "הבנת המהות לבדה אינה מספיקה – יש להבין את סוגי הפתרונות, הנחלקים לארבעה סוגים: פתרונות תשתית ואחסון, בסיסי נתונים, פתרונות שאינם בסיסי נתונים (מוצרי צד שלישי) ובעלי עניין – כמו גוגל (Google), למשל".

בר הדגיש, כי קיים קושי בארגונים גדולים לקבל את תחום ה-Big Data כמובן מאליו, וליישם פתרונות עבורו כבר בשלב הזה. לדבריו, הוא מבסס את הקביעה הזו לאור מיעוט היישומים התקפים בישראל. זאת, הוסיף, "אף על פי שהצורך באחסון מאגרי מידע ענקיים ותחקור שלהם קיים כבר מספר שנים".

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בישראל בתחום מערכות המידע. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי מנהלי מערכות המידע בארץ, לצד אנשי מקצוע רבים בתחום. הקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה-קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס ייפתח במהלך דצמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים