באה לבקר במאורת הנמר: אשרת בן משה, ג'ינג'ר

13/07/2021 11:48
אשרת בן משה, מקימה ומנכ"לית, ג'ינג'ר. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים הגיעה לבקר במאורת הנמר אשרת בן משה, שהקימה בשנת 2019 את הסטארט-אפ הטכנולוגי ג'ינג'ר, הפועל בתחום האינשור-טק ומתמחה בביטוחי נסיעות לחו"ל ובביטוחי בריאות לעובדי חברות ההיי-טק.

בן משה היא בעלת ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום הביטוח, שבמהלכן ביצעה כמה תפקידים, כאשר האחרון בהם היה סמנכ"לית מכירות של כלל ביטוח.

ג'ינג'ר החלה את דרכה כפלטפורמה לביטוחי נסיעות, אך מהר מאוד התרחבה גם לתחומים ושירותים נוספים, בהם ביטוח הבריאות GINGER360, שנולד בעקבות משבר הקורונה.

הרעיון להקמת החברה, סיפרה בן משה, נולד לאחר שזיהתה פער בחברות ההיי-טק בכל מה שנוגע לתחום הביטוח, "שמתנהל באופן מאוד מסורתי לעומת חברות ההיי-טק, שדוהרות קדימה ומחפשות באופן תמידי את החדשנות. זיהיתי ואקום, שמצריך פתרון טכנולוגי מתקדם וחדשני, שייתן פתרונות אפקטיביים וינגיש את עולם הביטוח לעובדי ההיי-טק, עם שירותים משלימים לחוויית הביטוח. בנושא הביטוח, חברות ההיי-טק עובדות הכי לואו-טק, בדיוק ההיפך מהמוצר שהן מייצרות, ורציתי לייצר להן את ה'תן ביס' של חברות הביטוח. מאז ומתמיד תחום הביטוח היה מסורבל ובירוקרטי, והפלטפורמה שלנו מפשטת לעובד את התחום".

"ג'ינג'ר היא סוכנות ייחודית מבוססת טכנולוגיה, הפונה לאוכלוסיית ההיי-טק, ומציעה ביטוחי נסיעות וביטוחי בריאות. אצלנו העובד לא מתנהל ישירות מול חברת הביטוח, אלא מתנהל אוטומטית מול הפתרון שלנו. אנו עובדים מול מספר רב של ספקים, ובכך מביאים לעובד את הפתרון המיטבי ואת הצעת הערך הגבוהה ביותר. אנו מציעים לעובדים חדשנות, חוויית משתמש אחרת, ומנגישים לו 'חבילה מושלמת' – הטבה שלא ניתנת כמעט באף תחום אחר מלבד ההיי-טק, שם העובדים מצפים לקבל את הטוב ביותר, ומעסיקיהם יודעים שלא ניתן עוד להסתפק במוצרים הרגילים של פעם".

"מצאתי ערך בכך שתהיה לעובדי ההיי-טק פלטפורמה פשוטה יותר, בענף שהוא מאוד מסורבל, שאיתה הם יוכלו להתנהל בחוויית משתמש מותאמת ל-2021 ופחות לעולם הביטוח המסורתי התקוע אי שם בשנות ה-90".

"במהלך הדרך היו אתגרים רבים, אבל תמיד זכרנו שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו הרבה יותר מביטוח. בזמן קצר מאוד הצלחנו להטמיע את ג'ינג'ר כפלטפורמת ביטוח מובילה בקרב יותר מ-130 חברות, כך שלמרות אותם אתגרים, נחלנו הצלחה גדולה. אנחנו שואפים להיות הפלטפורמה הכי משמעותית לתחום הביטוח בכל חברות ההיי-טק בישראל ובעולם, ולתת ללקוחותינו את השקט הנפשי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים