באו לבקר במאורת הנמר: אבי לובטון ושירלי רפואה

04/07/2018 15:52
באו לבקר במאורת הנמר: אבי לובטון, מנהל דסק אסיה ברשות החדשנות, ושירלי רפואה, מנהלת קרן סינגפור-ישראל. צילום: בן פלד

המדור הזה מארח רבים, טובים ובכירים בהיי-טק הישראלי ואף העולמי. אנשים ש-"שוחים" בעולם החדשנות, ה-IT והטכנולוגיה בכלל. בדרך כלל, מי שמארח אותם הוא בעל הבית – פלי הנמר, יזם, מנהיג אנשים ומחשבים ואבא שלי. אלא שהשבוע הוא נמצא בחו"ל ונפל בחלקי הכבוד למלא את מקומו בפגישה עם שני בכירים, שבאו לבקר במאורת הנמר.

השניים הם אבי לובטון, מנהל דסק אסיה ברשות החדשנות, ושירלי רפואה, מנהלת קרן סינגפור-ישראל. הם הגיעו למאורה בכדי להרחיב את שיתופי הפעולה העתידיים בין הצדדים ולהזמין את אנשי קהילת אנשים ומחשבים לאירוע חשיפה של תכניות וקרנות לשיתופי פעולה דו לאומיים.

האירוע יתקיים ביום ב', 16 ביולי, ב-Urban Place שבמגדל שלום בתל אביב, תחת הכותרת יעדים חדשים לחדשנות הישראלית. בהזמנה אליו נכתב כי "דסק אסיה-פסיפיק ברשות החדשנות מזמין מנהלי חברות טכנולוגיה, מנהלי מו"פ, משקיעים ויזמים לאירוע חשיפה של תכניות וקרנות לשיתופי הפעולה דו לאומיים. האירוע יציג את ההזדמנויות והאתגרים במדינות אלה, בדגש על הנושאים הבאים: הפריסה הגיאוגרפית של הדסק; פלטפורמות מימון הרלוונטיות למדינות השונות; Matching בין חברות ישראליות לזרות; פעילויות רודשואו; וליווי וגישור פערים בהתנהלות מול המדינות הזרות. ניתן להירשם לאירוע כאן.

"חדשנות היא משאב הטבע שלנו. מדינת ישראל רואה בחדשנות משאב יקר ערך ופועלת לחיזוק החדשנות הישראלית תוך ביסוסה כנכס לאומי משמעותי בשגשוג המשק", אמרו לובטון ורפואה. "רשות החדשנות מופקדת על פיתוח, חיזוק והובלת החדשנות הישראלית".

הם ציינו כי "הרשות מציעה מגוון מסלולי שיתופי פעולה בינלאומיים במסגרת המחלקות הגיאוגרפיות (אירופה, יבשות אמריקה ואסיה-פסיפיק) והדסק לשיתופי פעולה עם תאגידים רב לאומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים