מינויים בכירים ב-ביי וויט' הישראלית

יעל קוכמן מונתה לסמנכ"לית שיווק, ודניאל הילייר מונה לסגן נשיא לקוחות ומכירות בחברת הסטארט-אפ הישראלית ביי וויט'

יעל קוכמן, סמנכ"לית השיווק ב-ביי וויט'.

יעל קוכמן ודניאל הילייר מצטרפים לצוות ההנהלה של חברת הסטארט-אפ הישראלית ביי וויט' (buywith).

קוכמן מצטרפת לחברה כסמנכ"לית שיווק, לאחר שהקימה את מרכז החדשנות והטכנולוגיות Re:Tech וכן שימשה בתפקידי שיווק בכירים בחברות טכנולגיות כמו טרהדטה (Teradata) ורוגו'ם (Roojoom). עם יותר מעשור של ניסיון בשיווק דיגיטלי ואסטרטגית תוכן, קוכמן מביאה לתפקידה מקצוענות רבה ורקורד מוכח בפיתוח ובביצוע יעיל של מבצעי שיווק מצליחים, המעודדים התמודדות עם לקוחות ומביאים תוצאות מוחשיות. הראייה האסטרטגית של קוכמן והבנתה העמוקה של התנהגות הצרכנים יסייעו להוביל את מאמצי השיווק של buywith ולהרחיב את הצלחתה.

הילייר מצטרף לחברה כסגן נשיא לקוחות ומכירות, לאחר שמילא כמה תפקידים מגוונים בעולמות השיווק והמכירות, כולל תפקידים במכירות ושיווק בחברות תוכנה מובילות, בהן אמפריטי (Amperity), סימילרווב וגראביטי (Gravity). הילייר מביא עמו ניסיון רחב בכלי השקעת צורכי הלקוח ותרגומם לקשרים ארוכי טווח, שמביאים ערך משמעותי לשני הצדדים.

ביי וויט' היא פלטפורמת Livestream Commerce, הכוללת גם מרקטפלייס של משפיענים ויוצרי תוכן. על פי הודעת החברה, בעזרת הטכנולוגיה הזו, ביי וויט' משתלבת בצורה חלקה בכל אתר מסחר, מעוצבת להתמודדות עם קהל רב ולהגברת המכירות דרך אירועי קניות בזמן אמת. החברה מוכרת בקרב מותגים מובילים ברשימת Fortune 500, מוכרת כשחקן מרכזי בתעשיית המסחר החברתי ומספקת ערך יוצא דופן למותגים המחפשים להרחיב את טווח ההשפעה שלהם ולמקסם את הנוכחות המקוונת שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים