התוכנית "מחשב נייד לכל מורה" מתרחבת: מורי כפר הנוער ימין אורד קיבלו מחשבים ניידים והכשרה טכנולוגית

במסגרת הפרויקט - יוזמה של קרן אתנה, ובשיתוף פעולה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד, הוענקו למורים מחשבים ניידים וקורסי הדרכה טכנולוגיים, הכוללים ידע בסיסי בהפעלת המחשב, מיומנויות דיגיטליות, שילוב מחשב בהוראה פרונטלית, שימוש במידע נגיש ברשת האינטרנט ועוד ● ד"ר בני פישר, מנכ"ל כפר הנוער ימין אורד: "שדרוג המורה בתחום המיחשוב מהווה קרש קפיצה עבור בית הספר, על מנת שנוכל לעמוד ביעדי החינוך שהצבנו לעצמנו"

מורי בית הספר התיכון בכפר הנוער ימין אורד, קיבלו באחרונה מחשבים ניידים במסגרת תוכנית "מחשב נייד לכל מורה" – פרי יוזמתה של קרן אתנה, ובשיתוף פעולה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד. בנוסף, הוענקו למורים קורסי הדרכה של 120 שעות, הכוללים ידע בסיסי בהפעלת המחשב, וכן בנושאי מיומנויות דיגיטליות, שילוב מחשב בהוראה פרונטלית, שימוש במידע נגיש ברשת האינטרנט ועוד. יצוין, כי הרחבת התוכנית התאפשרה גם בזכות תרומתם של ביטוח ישיר, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים ושותפיה האחרים לתוכנית.

בין הנוכחים בטקס השקת התוכנית בימין אורד: ד"ר בני פישר, מנכ"ל כפר הנוער ימין אורד; שלמה ישי, מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים; אורי בן-ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה; רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר; יהושע צדוק, מפקח התיקשוב במנהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך; ונחום נחום, מ"מ מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי.

אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, ציין כי "עד היום, מעל ל- 6,700 מורים נהנים ממחשבים ניידים ומקורסי הכשרה מקצועיים. אנו מברכים על החלטת מנכ"ל כפר הנוער ימין אורד להצטרף ל-171 הישובים שכבר נהנים מהצלחת תוכנית, וכן על חיזוק והעצמת מעמדם של המורים".

ד"ר בני פישר, מנכ"ל כפר הנוער ימין אורד, הוסיף כי "כפר הנוער ימין אורד גאה להיות שותף למפעל החשוב של קרן אתנה. אנו עסוקים רבות בחינוך נערים ונערות שהמציאות המורכבת מקשה על השתלבותם בחברה הישראלית. אין ספק שלצד האמונה הגדולה שכל חניך יכול להצליח ולהפוך למנהיג, יש צורך באמצעים שמאפשרים להגיע ליעד. שדרוג המורה בתחום המיחשוב מהווה קרש קפיצה עבור בית הספר, על מנת שנוכל לעמוד ביעדי החינוך שהצבנו לעצמנו".

יוסי וסרמן, מזכ"ל הסתדרות המורים, דיבר על הפרויקט מהזווית החינוכית. לדבריו, "המורים הפכו את המחשבים לכלי העבודה הראשון שלהם. שפת העתיד טמונה בטכנולוגיות המתפתחות. המחשב הנייד הוא כלי עזר חיוני, והוא הופך את המורה למקצועי יותר, מעודכן יותר, מחובר ומוערך יותר. לא לחינם נבחרו המורים לשמש כחוד החנית במבצע ארצי רחב היקף. הסתדרות המורים לקחה על עצמה ליצור שוויון הזדמנויות לכל ילד ולכל מורה".

יעקב שורי, מנכ"ל בנק מסד, ציין כי "בנק מסד, כבנק של המורים, חש אחריות מיוחדת לתרום לקידום מעמדם של המורות והמורים בישראל. אנחנו גאים שבאמצעות חסות זו יזכו עוד מאות מורים להצטייד במחשב אישי נייד ובהשתלמות מקצועית מקיפה, שתסייע בשדרוג יכולותיהם המקצועיות".

דפנה קליינר, סמנכ"ל משאבי אנוש בביטוח ישיר: "כחברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל, בחרנו למקד את תרומתנו לקהילה בקידום החינוך באמצעות טכנולוגיות חדשניות על ידי הגברת הנגישות של מורים ותלמידים לטכנולוגיה ולעולם הדיגיטלי. חברתנו פועלת בתחום זה לאורך תקופה ארוכה, ופיתחה קשר עמוק עם ימין אורד, הכולל גם הענקת מלגות ללימודים אקדמאיים עבור בוגרי הפנימייה".

ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון: "הקרן המשפחתית, שרואה חשיבות רבה בקידום החינוך והמצוינות בישראל, גאה לקחת חלק בפרויקט מחשב נייד לכל מורה. זהו פרויקט שמעצים את אלפי המורים שכבר נהנים ממנו ברחבי הארץ".

מורה בכפר הנוער ימין אורד עם המחשב הנייד. צילום יח"צ: אמיר אלון

מימין: רביב צולר - מנכ"ל ביטוח ישיר, אורי בן-ארי - מייסד ונשיא קרן אתנה, שעומדים מאחורי התרומה לפרויקט. צילום יח"צ: אמיר אלון

שותפי התכנית מחשב נייד לכל מורה בכפר הנוער ימין אורד. צילום יח"צ: אמיר אלון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים