קיו-פוינט העניקה 2,000 שקלים לזוכה בתחרות מצוינות טכנולוגית

במסגרת התחרות התבקשו 34 תלמידי מגמת הנדסת תוכנה בבית הספר התיכון אורט בגן יבנה לקחת את פרויקטי הגמר שתכננו להגיש לבגרות, ולהפוך אותם ליישומי מחשב בעזרת הוספת יכולות ותכונות ברמה גבוהה ● מור בואני, התלמידה היחידה מבין שמונת המתמודדים בגמר, זכתה בפרס על כך שהפכה את משחק הקופסה "Hide and Seek" לתוכנת מחשב שטרם קיימת בשוק

מור בואני, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר התיכון אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה, זכתה במקום הראשון בתחרות למצוינות טכנולוגית של קיו-פוינט. היא זכתה בפרס על כך שהפכה את משחק הקופסה "Hide and Seek" לתוכנת מחשב שטרם קיימת בשוק.

התחרות נערכה זו השנה הראשונה, והיא תוצר של שיתוף הפעולה בין קיו-פוינט לבית הספר התיכון. היוזמה לכך שייכת לגארי בריזינוב, מנכ"ל משותף בחברה, שהעלה את הרעיון בפני ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון, ומנהלת בית הספר התיכון מרי שפונט. על פי הצעתו, התבקשו 34 תלמידי מגמת הנדסת התוכנה בבית הספר  לקחת את פרויקטי הגמר שתכננו להגיש לבגרות, ולהעצים אותם צעד אחד נוסף קדימה, על מנת להפוך אותם ליישומי מחשב של ממש בעזרת הוספת יכולות ותכונות ברמה גבוהה.

גארי ובנו שרון, מפתח אפליקציות בכיר, עמדו בראש הפרויקט, וכיוונו את התלמידים בעבודותיהם. יצוין, כי השתתפות בתחרות היא בנוסף ליתר המטלות שמוטלות על תלמידי י"ב, כולל מבחנים, עבודות והכנות לקראת הגיוס. בשלב הגמר הועמדו שמונה פרויקטים למבחנם של צוות שופטים מקצועיים מתעשיית ההיי-טק, כאשר בואני היא התלמידה היחידה מבין שמונת המתמודדים שהגיעו לשלב הגמר.

בטקס שנערך בשבוע שעבר בבית הספר, קיבלה בואני את הפרס הראשון בסך 2,000 שקלים מתנת קיו-פוינט. במקום השני זכה פרויקט "משחק שחמט ייעודי", שפותח על ידי התלמיד מאור בן נוח, ובמקום השלישי זכה משחק צוללות רב שכבתי, שפיתח רועי קופר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים