עובדי אקווה סקיוריטי ברחבי העולם מתנדבים למען כדור הארץ

עובדי אקווה סקיוריטי במשק "לב אדם".

אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, מקיימת החודש פרויקט התנדבותי ייחודי בכל אתרי החברה בעולם, שבמסגרתו ישתתפו כלל עובדי החברה בפעילות התנדבותית לשמירה על כדור הארץ – לאוויר נקי, לאדמה פורייה ולנהרות ללא פסולת.

כחלק מהתוכנית השנתית של החברה לעידוד קיימות ושמירה על הסביבה, עובדי החברה, המעסיקה כ-500 עובדים בעולם, יוצאים החודש לפעילות התנדבותית בארצם למען כדור הארץ, כאשר בכל מדינה נבחר אחד משלושת האלמנטים: אוויר, אדמה ומים.

עובדי החברה בישראל יצאו לפעילות התנדבותית בכרם ענבים במשק "לב אדם" בבת שלמה, לסיוע והעצמת החקלאים אל מול האתגרים שניצבים בפניהם כיום, תוך העמקת החיבור לאדמה. פעילותם של עובדי אקווה סקיוריטי בישראל הייתה בשיתוף עם הארגון החברתי-ציוני השומר החדש, ששם לעצמו למטרה לשמור על אדמות המדינה, לחזק חקלאות ישראלית וחיבור אזרחים לאהבת הארץ ולאדמה.

עובדי החברה בארה"ב יוצאים לפעילות תומכת באוכלוסיית הדבורים הנמצאת בסכנת הכחדה על ידי שתילת צמחייה המחזקת את אוכלוסיית הדבורים וצמחים המנקים את האוויר כשהם קולטים פחמן דו חמצני. כמו כן, עובדי החברה בהודו יוצאים לפעילות לניקוי פסולת מנהר בעיר מגוריהם, היידרבאד.

קרני שמש, מנהלת חוויית העובדים באקווה סקיוריטי, אומרת, כי "היותה של אקווה סקיוריטי חברת היי-טק לא סותרת את המחויבות שלה לשמירה על הדבר הבסיסי ביותר שיש – כדור הארץ. בשנה הקרובה אנו נשים יותר דגש על צמצום טביעת הרגל הפחמנית בפעילות החברה וחיזוק החיבור של עובדי החברה לטבע בעזרת פעילויות התנדבותיות שונות, במשרדי החברה ובפרויקטים חברתיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים