שטראוס מציגה: יריד "עצמאות דיגיטלית"

במסגרת הפרויקט, שפותח על ידי ג'ון ברייס פתרונות למידה, היריד נודד בין אתרי שטראוס ברחבי הארץ במשך כמה שבועות ומעניק לעובדות ועובדים בעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה ומיומנויות מקוונות יומיומיות

מקנה מיומניות דיגיטליות לחיי היומיום. היריד הנודד של שטראוס.

על רקע הצורך הגובר בשימוש בכלים דיגיטליים בחיי היום יום, שטראוס יזמה פיתוח של יריד "עצמאות דיגיטלית", שבמסגרתו עובדות ועובדי הארגון המתקשים בתחום יוכלו לרכוש מיומנויות אוריינות דיגיטלית בעיקר לטובת שגרת היום יום, כמו גם לטובת התנהלות בסביבת העבודה.

במסגרת הפרויקט, ג'ון ברייס פתרונות למידה פיתחה ומפעילה לבקשת שטראוס יאת פרויקט הלמידה, הנודד בין אתרי שטראוס ברחבי הארץ במשך כמה שבועות. היריד מארח כ-500 עובדות ועובדים במפעלים ובאתרים הלוגיסטיים של שטראוס, שאותרו כבעלי/ות אוריינות דיגיטלית נמוכה על ידי משאבי אנוש ומנהלי האתרים. הוא מורכב מכמה תחנות למידה, כשבכל אחת מהן מועברת הדרכה ממוקדת בנושאים שונים, בהם: הורדת אפליקציות, סריקת קודיQR , גלישה באינטרנט וחיפוש בגוגל, זימון תורים באפליקציית My Visit, שימוש באפליקציית ווטסאפ ובזום, שימוש במערכת הנוכחות ובמערכת הלמידה הארגונית ועוד.

ההדרכות ביריד מועברות בקבוצות קטנות בהתאם לנוהלי התו הירוק, במטרה לנטרל חסמי מרחק ולהנגיש את המידע עבור המשתתפים. נושאי ההדרכות פותחו על ידי ג'ון ברייס פתרונות למידה, לאחר אפיון מקיף של צרכים יחד עם שטראוס ואיתור פתרונות, המקנים חוויית למידה משמעותית ואפקטיבית. על מנת להנגיש את המידע גם עבור עובדי החברה שאינם דוברי עברית, סיכומי ההדרכה הועברו לעובדים בחוברת שהודפסה בשלוש שפות: עברית, ערבית ורוסית. במקביל, העובדים משתתפים לאחר ביקורם ביריד בימי הטמעה, שבהם מתקיימים מפגשים פרונטליים והדרכות אישיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים