פרויקט ההסברה "ישראל מתקוונת אליך" מגיע למכביה ה-19

תלמידי פרויקט ההסברה המקוונת של רשת אורט, מאמצים את אלפי הספורטאיות והספורטאים, באי המכביה ה-19, שנפתחת מחר ● הם יתעדו את הפעילות הספורטיבית שלהם ברשתות החברתיות, יקימו עמם שיחות ומפגשי הסברה, ויחברו אותם באמצעות האינטרנט להמשך שמירת הקשר עם ישראל

פרויקט "ישראל מתקוונת אליך" (Eye2Israel) הוא פרויקט ייחודי של רשת בתי הספר של אורט, המכשיר תלמידים מצטיינים מכל רחבי הארץ להיות מסבירים צעירים של ישראל. לאחר מיונים קפדניים וקורס אינטנסיבי, אשר מתקיים לאורך שנת הלימודים, לומדים התלמידים הסברה, דיפלומטיה ציבורית, מנהיגות ודיבייט, ומקבלים כלים מגוונים לצורך פעילותם.

במסגרת הפרויקט יוצרים התלמידים קשרים עם בני נוער בכל העולם באמצעות אתר אינטרנט ייחודי ופעילות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ואינסטגרם (Instagram). הם כותבים כתבות על חיי היום יום שלהם ומעבירים בכתיבתם את נקודת מבטם הייחודית כבני נוער החיים בישראל.

אחת מפעילויות השיא של פרויקט Eye2Israel השנה היא ההשתתפות במכביה ה-19, שם יפגשו בני הנוער מישראל עם בני נוער ספורטאים ממדינות רבות בעולם. ההכנות החלו בראשית חודש יוני, עם פתיחתה של קבוצת פייסבוק עתירת פעילות, אותה מנהלים בני הנוער של Eye2Israel.

השיחות והדיונים בקבוצה נעים סביב נושאים המשותפים לבני נוער מכל העולם. התלמידים מישראל מעלים חידונים ופעילויות שונות להיכרות עם ישראל, כדי לחבר את הבאים להווי המקומי. היוזמה כוללת בין היתר הוראה ולמידה של מילים בסיסיות בעברית, כדי לסייע לספורטאים מחו"ל סוג של נחיתה רכה.

במהלך ימי המכביה, יפעילו תלמידי Eye2Israel מתחם ייחודי לפרויקט. במתחם יוכלו הספורטאים להשתתף במשחקי ילדות ישראליים, ללמוד על ישראל בפעילויות אינטראקטיביות שונות ולקחת חלק במעגלי שיח עם תלמידי אורט אודות החיים בארץ. אחת המטרות היא להפוך את הספורטאים לשגרירים של ישראל במקום ממנו באו. כמו כן השאיפה היא להמשך הקשר המקוון עימם בשנים הבאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים