מתנה עם ערך מוסף: אתר לקט ברכות מציע שליחת כרטיסי ברכה שכל ההכנסות מהם קודש לנזקקים

"בפעם הבאה, במקום שתקנו שוב לחבר או בן משפחה חולצה או ספר חדש, תוכלו לבחור במתנה אחרת, מתנה מקורית וירוקה עם ערך מוסף", אמר גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל

לקט ישראל, בנק המזון הלאומי וארגון גג המספק מזון ותמיכה ל-172 עמותות סיוע לנזקקים בכל הארץ, השיק אתר חדש המאפשר לשלוח בתשלום כרטיסי ברכה אלקטרוניים ולתמוך בהצלת עודפי מזון. עלות כרטיס הברכה תאפשר ללקט ישראל להרחיב את היקף הסיוע לנתמכים לשיפור ביטחונם התזונתי.

"בפעם הבאה, במקום שתקנו שוב לחבר או בן משפחה חולצה או ספר חדש, תוכלו לבחור במתנה אחרת, מתנה מקורית וירוקה עם ערך מוסף – כרטיס ברכה מעוצב במייל בשילוב ברכה אישית, אליו ניתן להוסיף תמונה או סרטון וידיאו", אמר גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל. "זו הזדמנות לברך אדם יקר בכרטיס ברכה וירטואלי ולתרום לפעילות הצלת המזון למען נתמכים של לקט ישראל".

כל משלוח של כרטיס ברכה בעלות של 72 שקלים יאפשר לספק מזון ל-180 אנשים. לקט ישראל תומך ב-140 אלף אנשים מדי שבוע באמצעות עמותות סיוע לנזקקים. הארגון מקיים מגוון פעילויות ארציות המבוססות על ניצול עודפי מזון, החל מקטיף בשדות חקלאיים ואיסוף מזון מבושל ואפוי, ועד לתמיכה מקצועית בתחום בטיחות המזון ותזונה נבונה. לפרטים נוספים ומשלוח כרטיסי ברכה – אתר הבית של לקט ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים