החברים של ג'נסיס – פרק ב' ואחרון

ג'נסיס (Genesys), מהבולטות בעולם בתחום מערכות ניהול מוקדי שירות, ערכה באחרונה כנס משתמשים לאזור EMEA בברצלונה, ספרד. למעלה מ-1,000 מנהלים ומקצוענים מלקוחות ושותפים עסקיים הגיעו לכנס, ביניהם המשלחת הישראלית, שהיתה קטנה השנה עקב הסמיכות לחגים. אז מי ומי בנצפים? דיילי ציפי חזרה עם תמונות…

בעבודה. רן רז מנייס ישראל, מנהל מוצרי מערכת והקלטות, מתאם פגישה עם לקוח ועם עמיתו אבי רוזנפלד - מנהל שותפים עסקיים וטכנולוגיים דוגמת ג'נסיס

נצפו בביתנה של אודיוקודס, נותנת החסות הראשית לכנס. מימין: רן איש-שלום - מנהל עסקי מוקדי שירות, אודיוקודס; גולן בוזנק - מנהל עיצוב, אודיוקודס; ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות ג'נסיס בישראל; ושניים מלקוחות החברה

ביקור בביתן יבמ של אזור EMEA. מימין: ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות ג'נסיס בישראל; דרורית גולדזנד, יבמ ישראל; צביקה ביזונר, יבמ ישראל; ועובד מיבמ אירופה

המטרה האידיאלית של כל מוקדן בכל מוקד שירות: היכולת לקשר את הלקוח בין הערוצים השונים; לסייע ללקוח בקשר עם האנשים הנכונים בארגון; ולזכור את הלקוח, כך שיחווה שירות אישי מעולה

תמיד טוב להזכיר את איינשטיין, עם כל דבר ובכל כנס. אומרים כי ג'נסיס אמנם מספקת את המערכות הכוללניות ביותר לניהול מוקדים, אך אלה מסובכות ואינן מתאימות, אלא לארגוני ענק. אז הטיעון הנגדי מצטט את איינשטיין, שאמר "כל דבר צריך להיות פשוט ככל האפשר, אך לא פשוט מכך". כלומר, המערכות שלנו נראות אולי מסובכות, אך הן פשוטות כפי שצריך, ולא פחות מכך – בניגוד למתחרים, אשר מציעים פשטות יתר, מה שמעיד על "מיעוט יכולות". זכות התגובה לאווייה-נורטל, סיסקו ומתחרות אחרות (בכנסים שלהן)

גם ג'נסיס מציגה את שותפותיה, המהווים את האקו-סיסטם שלה, בהם יבמ ואלקטל-לוסנט הגדולות והמוכרות, וגם אודיוקודס הישראלית - שותפה ותיקה וקבועה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים