לקוח מרוצה במיוחד הגיע אתמול (א') בבוקר למעבדה של יעל פתרונות משולבים. עד כדי כך הוא היה מרוצה, שהוא אפילו הביא איתו עוגה שעליה רשום "תודה על העזרה". ליאור גולן, סמנכ"ל התפעול של יעל פתרונות משולבים, לא נשאר אדיש: "חברה נמדדת לא רק באיכות מוצריה, אלא גם באיכות השירות שהיא מסוגלת להעניק ללקוחותיה. יעל שמה לה למטרה להעניק ערך מוסף למוצרי דל (Dell) בישראל והמעבדה החדשה תסייע לנו בכך". מימין: דניס רדולסקי, מור ויזל ואביעד מתוקי - טכנאים במעבדת השירות של יעל פתרונות משולבים, עם העוגה
לקוח מרוצה במיוחד הגיע אתמול (א') בבוקר למעבדה של יעל פתרונות משולבים. עד כדי כך הוא היה מרוצה, שהוא אפילו הביא איתו עוגה שעליה רשום "תודה על העזרה". ליאור גולן, סמנכ"ל התפעול של יעל פתרונות משולבים, לא נשאר אדיש: "חברה נמדדת לא רק באיכות מוצריה, אלא גם באיכות השירות שהיא מסוגלת להעניק ללקוחותיה. יעל שמה לה למטרה להעניק ערך מוסף למוצרי דל (Dell) בישראל והמעבדה החדשה תסייע לנו בכך".
תגובות
(0)