כנס הלקוחות של Software AG – פרק ג' ואחרון
כנס הלקוחות של SPL מקבוצת Software AG, שעמד בסימן מצוינות עסקית, התקיים השנה בהשתתפות מאות אורחים מהארץ ומהעולם, ביניהם לקוחות, יועצים, שותפים ומומחים טכנולוגיים. הנוכחים שמעו הרצאות אודות ההתפתחויות בסל הפתרונות של החברה, לרבות מתודולוגיות, כלים חדשים וסיפורי הצלחה של לקוחות האנטרפרייז. בין הלקוחות ששיתפו את הנוכחים בתועלות העסקיות אשר השיגו באמצעות Software AG: חברת הביטוח אליהו, הטוטו, שטראוס מים, כלל ביטוח, מכבי שירותי בריאות ו-Travel-BA מגרמניה. הלקוחות הדגימו על גבי בימת הכנס כיצד ניתן להגיע לשוק מהר יותר, לפתוח ערוצים חדשים מול הלקוחות, להשיג התייעלות ארגונית, לענות מהר לדרישות הרגולציה, ליצור שפה משותפת בין הביזנס וה-IT ועוד.
על אורחי הכבוד של הכנס, שהגיעו מרחבי העולם, נימנו קארל היינץ שטרייביך – מנכ"ל Software AG העולמית, שמבקר בישראל פעמים תכופות מזה שש שנים; ד"ר וולפרם יוסט – סמנכ"ל הטכנולוגיות של Software AG; דארן רוס, חברה ההנהלה ומנהלת תפעול ראשית באזור EMEA; אינגו ברנדס – מנכ"ל Travel-BA, ספקית שרותי המיחשוב בתשתיות ענן במגזר התיירות הגרמני; מורנה רוסו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אזור EMEA ב-Software AG; ודיויד מטלנד ומנואל מישל – מומחי Terracotta, חברת ה-Big Data של Software AG. תכנים נוספים שהוצגו: מפת הדרכים של המוצרים, יישום ארכיטקטורה ארגונית, Big Data, מודרניזציה של מערכות הליבה באמצעות אפליקציות מובייל ועוד.
תגובות
(0)