כנס הבכירים ברומניה – פרק ב'
המפגש השנתי של C3 – פורום הבכירים של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה בעיר בוקרשט שברומניה, כלל מפגש נטוורקינג מעניין במיוחד. כמו חיילים ממושמעים, התייצבו הבכירים והבכירות מול עדשת המצלמה, והציגו את עצמם בפני הפורום הנרחב של המשתתפים באירוע.
דיילי ציפי נכחה במפגש, והביאה מספר תמונות למזכרת:
המשך יבוא…
כל אחד עושה טעויות. אני עשיתי. קניתי DELL VOSTRO. טעות, טועים, טעינו. לא אקנה יותר. קניתי את המחשב באוסטרליה כשגרתי שם. חזרתי לארץ אחרי כשנה, מהיום הראשון המחשב היה תקול, החליפו לו את כל החלקים, הכל! לוח אם כמה פעמים, מסך, מקלדת, דיסק קשיח, ביצעו פורמט מלא ומחקו תכנות יקרות ברישיון, ספיקרים, מארז, כרטיס רשת אל חוטית, בקיצור כל חלק וחלק למעט המעבד בחלקים שאינם תקנים כנראה, להסיק מהתקלות החוזרות. פניתי לכל מי שניתן היה. פניתי לשלומי קוארטלר במייל ובדואר רשום מספר פעמים, ללא תגובה, כלום, מילה, נאדה. החברה שנותנת שירות לDELL בארץ מסכימים שהמחשב דרוש החלפה, נציגי השירות שיושבים באתונה לא מסכימים, למה?! כי האחריות ה"בין לאומית" היקרה מאד! של החברה "הבין לאומית" לא כוללת החלפת מחשב שלם, רק החלפת חלקים בחלקים לא חדשים וכנראה גם לא תקינים עד סוף האחריות. לא ויתרתי, מה שמגיע מגיע. נכון?! מסתבר שלא, לפחות לא אליבא דDELL. כתבתי תגובה בעמוד הפייסבוק של דל וענה נציג של החברה. בירר, היה אדיב והבטיח לעזור. הוא חזר על הטענה שכדי להחליף את המחשב – דבר שכולם מסכימים שצריך להתבצע – יש לשלוח אותו למדינה שבה נקנה, בלתי נתפס! חברה בין לאומית! חושבים שוויתרתי? לא! שלחתי לאוסטרליה. על חשבוני. המחשב הגיע לאוסטרליה. הנציג מעמוד הפייסבוק מודיע לי שהם ינסו לתקן את המחשב שוב!! הפעם באוסטרליה. הודעתי חד משמעית שאני לא מוכן. יש גבול לכל דבר. נכון?! מסתבר שלא. הם בשלהם. אני דורש החלפה מלאה של המחשב למחשב חדש עובד אמין מסדרה אחרת ופיצוי נאה על כל מה שעברתי. הם רוצים להמשיך "לתקן". כתבתי תגובה שוב בעמוד הפייסבוק של החברה, ענתה נציגה נוספת שהבטיחה לעזור. עזרה? נו כבר ברור לא? אחרי הסברים מפורשים שהמחשב נמצא באוסטרליה ואני בישראל, פתחה הנציגה האדיבה קריאת שירות ךDELL ישראל. היום ההולדת שלי קיבלתי שיחת טלפון מDELL ישראל, מתנת יום הולדת, ביקשו ממני להפסיק לפתוח קריאות!!!!!!! כי אין להם מה לעשות איתם. אני שואל אתכם, מי צריך לספוג את כל זה? הלקוח? או החברה? אני עדיין מחכה למחשב שיוחלף. הוא כבר למעלה מחודש באוסטרליה.