את המגמות בשימוש בהדפסה בסקטור SMB בעולם ללא נייר הציג כריס מרשל, מנהל בכיר חטיבת הדפסה ברדר אירופה. המדובר ב-Paperless Office, עליו הוכרז בתחילת שנות ה-'70 עם שיווקם של מסכי CRT 3270 הראשונים של יבמ, והתחזק בעידן האינטרנט של שנות האלפיים, עם הסיסמה Print is Dead. בשלט רואים, כי 99% מהעסקים באירופה הם SMB, במונחים אמריקאיים, כאשר 62% מהם חייבים להדפיס, ואילו 75% מהם צריכים להדפיס לטובת לקוחותיהם
במפגש שערכה ברדר (Brother) בברלין עבור המדיה האירופית, הציגה החברה מוצרים הדפסה חדשים, המתאימים גם לארגונים גדולים. הענקית היפנית, שמפורסמת בעיקר בזכות מדפסותיה בכל פורמט ביתי, משרדי ועסקי – הודיעה גם על כניסה לתחומים חדשים, כמו ועידות וידיאו ומשקפי-מסך-מחשב ייחודיים.
דיילי ציפי צפתה – והנה התמונות לפניכם:
המשך יבוא…