בכירי ובוגרי התעשייה לדורותיה ייפגשו באירוע המרכזי לחגיגות ה-30 לאנשים ומחשבים

מאות בוגרי ובכירי תעשיית ה-ICT בישראל ישתתפו ביום שישי, ה-11 במאי, ב-8 מפגשים שייערכו במתחם ה-VIP בסאפרי ברמת-גן. הבכירים והוותיקים יגיעו ליום של פגישות מחזור והפנינג כל המשפחה, לרגל חגיגות ה-30 לאנשים ומחשבים ולתעשיית ה-ICT.

מפגשי הבוגרים שיערכו יכללו את ממר"ם והיחידות, בוגרי המיחשוב הממשלתי, עשור ל-GIV, בוגרי יבמ (IBM), בוגרי דיגיטל (Digital), קומפאק (Compaq) ו-HP ובוגרי ממח"י. כמו כן, ייערך מפגש של C3 – פורום מנמ"רי ישראל ומנכ"לי החברות, וכן חברי כל הפורומים של קהילת אנשים ומחשבים. המפגשים יתקיימו ברצף החל מהשעה 10:00 בבוקר, במתחם VIP מיוחד וממותג שיוקם בספארי ויהיה סגור לבוגרים בלבד. בני משפחותיהם של הבוגרים והוותיקים, נשים ילדים ונכדים, יוכלו במקביל ליהנות משורה של פעילויות שמתוכננות: פינות ליטוף, סיורים בין המתקנים שבהם מאוכלסים החיות – כולל ביקור והכרת הנמר העונה לשם פלי, סיורים ברכבת, פינות יצירה, שתייה, גלידות והפתעות מיוחדות לחברי קהילת אנשים ומחשבים. באירוע ייקחו חלק מנהלי החברות העובדות עם הענף, אשר פרשו את חסותן על האירוע.

האירוע בספארי יהווה את שיאן של חגיגות ה-30 לאנשים ומחשבים ולתעשיית ה-ICT. במהלך השנה האחרונה הוקדשו חלק גדול מהכנסים והאירועים של אנשים ומחשבים לציון 30 שנה לחברה, ובין היתר יצא לאור גיליון חגיגי המסכם 30 שנות תעשיית ה-ICT.

הנמר בפעולה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים