Salesforce.com: מכנס מפתחים, לכנס משתמשים – פרק ב'

בשבוע שעבר נערך כנס בתי התוכנה והמפתחים העצמאיים של פלטפורמת הפיתוח של חברת Salesforce.com של מארק בניוף, אקס-אורקל, שייסד לפני כעשור את תעשיית ה-SaaS והשאר באו כבר אחריו, כשתפיסת No Software תפסה. כך נראה השלט בכניסה לאירוע המפתחים הראשון של החברה, על פלטפורמת Force שלה:

דור ההמשך. נצפה: מאיר אותר (משמאל), המשקיע בסטארט-אפ החדש של בנו, אלון אלתר, בוגר קלוג-רקנאטי, ועד לאחרונה דירקטור לפיתוח עסקי ומכירות בינלאומיות בקומטאץ'. המיזם מתמקד בשיפור ביצועי ארגוני מכירות לעסקים (B2B) ומציג דרך מהפכנית לניהול האינטראקציה בין מנהל המכירות ללקוח. לפני יותר מעשור מכר אלתר את בית התוכנה (שהקים לאחר שפרש ממנכ"לות מחיש, חברת המיחשוב של בנק המזרחי) לאלרון סופטוור בלא פחות מ-44 מיליון דולרים - שיא מקומי בלי אקזיט של הון סיכון או חברה בינלאומית. יש לדור ההמשך דוגמה והרבה לאן לשאוף...

עוד שני דורות אלפנדרי. מימין: אברהם, האב - יועץ בשירותי בריאות כללית; ובנו, שי אלפנדרי - מנהל מוצר ב-Salesforce.com בסן פרנסיסקו

שלישיית Salesforce.com. מימין: שי אלפנדרי, אודליה רוזנפלד ונוגה פרי

עוברים לביתנה של חברת LivePerson ומוצאים בה את מירב בן שלום - מנהלת מכירות וייזום עסקי בישראל, ולצידה גלעד קומורוב - סמנכ"ל מכירות לאזור EMEA בקלריזן

מצטופפים בביתנה של LivePerson. מימין: יוחאי בן ישראל - יועץ מוצרים ומיכל בל - מנהלת מוצר בכירה, לצידם של מירב בן שלום וגלעד קומרוב

עדיין ב-LivePerson: מיכל בל ומירב בן שלום

המשך יבוא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים