אנדריאס בארץ הקודש

בשבוע שעבר הגיע ארצה אנדריאס קניג, סגן נשיא בכיר בנט-אפ (NetApp) ומנכ"ל אזור EMEA בחברה. קניג הגיע ארצה בלוויית רמו רוסי – סגן נשיא EMEA לשווקים מתפתחים בנט-אפ, המשמש כמנהל הישיר של שלומי פרייס – מנכ"ל נט-אפ ישראל. השניים נפגשו עם לקוחות החברה בארץ, שותפיה העסקיים ועובדי הסניף המקומי.

קניג אמר לאנשים ומחשבים במהלך הביקור, כי הוא "אוהב את השוק הישראלי. זה שוק גדול עבורנו, אנו מאוד מצליחים בו מזה שנים רבות ויש לנו לקוחות גדולים, כמו לאומי קארד, משרד הביטחון והפניקס. ישראל היא אחת משבע המדינות הגדולות ב-EMEA בתוך נט-אפ".

רמו רוסי דיבר גם הוא על השוק הישראלי ואמר, כי הוא "מתאפיין בהטמעה מוקדמת של טכנולוגיות חדשניות. מבחינתי, הוא מהווה סיפור הצלחה". רוסי הוסיף, כי "אין לי ספק שבתוך שנים ספורות נוביל את השוק בישראל. אנחנו חזקים בישראל במגזרי הביטחון, הפיננסים ובארגוני ביניים, ויש לאן לשאוף. הצוות הישראלי אנושי, תזזיתי ומלא חיים. הלקוחות בארץ סומכים עלינו. לפי חוקי מרפי, לעיתים דברים רעים קורים ומהירות התגובה והשירות של אנשי התמיכה היא מעולה ואני מצפה שגם השנה, פעילות הסניף הישראלי תצמח בנתון דו-ספרתי באחוזים".

שלא לציטוט, התברר בביקור שמעמדה של נט-אפ בישראל יחסית למתחרותיה, EMC בעיקר, הוא מעולה ושני לגרמניה בלבד. בשתיהן נתח השוק של נט-אפ צמוד מאוד לזה של EMC. בגלל הצמיחה המתמדת והמואצת של נט-אפ בישראל, יש משאלת לב ואפילו צפי לעבור את המובילה.

ביקור מעניין נערך במרכז ההדגמות של בטרפלייס של שי אגסי, הנמצאת בעיצומו של הליך שיווק המכונית החשמלית ומכירותיה הראשונות ללקוחות ארגוניים בישראל, וחברות ההיי-טק ראשונות, כמובן.

מי ומי נצפו?

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל (במרכז); אנדריאס קניג, סגן נשיא בכיר בנט-אפ ומנכ"ל EMEA (מימין); רמו רוסי, סגן נשיא EMEA לשווקים מתפתחים בנט-אפ (משאל)

אנדריאס קניג מקשיב לשי אגסי, המסביר את חזון העולם הטוב יותר לחיות בו, משוחרר מתלות בדלק המזהם והמאיים על שלום העולם. אגסי מצביע על הכיוון הנכון, המודל של בטרפלייס - אקו-סיסטם ירוק לנהג ולא רק סתם מכונית חשמלית. כהרגלו, אגסי סוחף וכל מי שמאזין לו הופך לקונה מושבע של כל מה שהוא מציע

אגסי גם הוא מקשיב לאנדריאס קניג, שנמצא כמי שמתמצא בשוק הרכב, כאירופאי משכיל וחובב חוויית נהיגה ברכב משובח. הצטרפו לשיחה: רוסי (מימין) ופרייס (משמאל). בטרפלייס מצידה היא גם לקוח של נט-אפ, כמו גם של EMC, והקרב ביניהן נערך גם על גבעת פי גלילות (לשעבר) ומיכל הגז בו נמצא מרכזה המבקרים של בטרפלייס

טובה אף ממראה עיניים היא נסיעת מבחן, אפילו קצרה, ברנו פלואנס החשמלית, המשווקת על ידי בטרפלייס בישראל. אגב, בטרפלייס ביצעה הזמנת ענק מרנו - בהיקף של 100,000 מכוניות השוות כשלושה מיליארד דולרים, המהווה את ההזמנה הגדולה ביותר בתעשייה ב-50 השנים האחרונות. בטרפלייס יכולה להזמין מכל יצרן נוסף לפי התקדמותה במכירות בישראל, דנמרק ואוסטרליה, שלאחריהן תצא לכבוש את המדינות הגדולות באירופה

שלומי פרייס - מנכ"ל נט-אפ ישראל, בנסיעת מבחן עם בועז זקן - סמנכ"ל המכירות של נט-אפ

התחרות מתגלה בכל פינה, והנה EMC גם היא מתעניינת במיזם של שי אגסי ובמכוניות החשמליות והמערכת שלו לעובדיה. ניצפו: ד"ר אורנה ברי - סמנכ"לית עולמית של EMC ומנכ"לית מרכז הפיתוח בישראל, ולצידה אופיר קרא עוז - מנהל מרכז הפיתוח של VMware, חברה בת של EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים