סיפורו של הסופר ההיי-טקיסט

עזרא הראל, אחד מחלוצי יצוא ההיי-טק הישראליים, חיבר ספר חדש בשם "יש בנו עוצמה רבה" ודיילי ציפי מזמינה את הקהילה כולה לקרוא וליהנות.

כנער עולה חסר כל, נאבק הראל (יליד עיראק, 1936) בקשיי קליטה ופרנסה, אך הצליח לסיים לימודי ערב תיכוניים במקביל לעבודתו כסבל במחסני תנובה. הוא טיפס בסולם התפקידים והדרגות במסגרת שירותו, הצבאי והגיע לתפקידי מפתח בחיל-האוויר הישראלי, שם הקים בין היתר תשתיות מיחשוב. בשיא הקריירה הצבאית שלו, שימש הראל כראש ענף בחיל ולאחר מכן כמפקד יחידת המחשב.

הספר "יש בנו עוצמה רבה" מגולל סיפור מסע מרתק, הפרוס על פני תקופה של כשבעה עשורים. תקופת המסע כוללת בעיקר את התיאור של שני מאורעות דרמטיים בדברי האנושות: הקמתה ובניינה של מדינת היהודים וההתפתחות המדעית הדרמטית של תעשיית המיחשוב. כדרכם של ספרי מסע, מתאר המחבר מאורעות, אנשים, תמונות נוף והתפתחויות היסטוריות.

"יש בנו עוצמה רבה" כולל שלושה נושאים מרכזיים שהיו שזורים בחייו של המחבר: התובנות אשר אסף המחבר במהלך חייו על שיטות הארגון והניהול הנכונים, התובנות אשר אסף המחבר  באשר לשיטות הנכונות של שיווק וקידום מכירות – בעיקר בנושאי היי-טק, ומעל כל אלו האתוס הציוני, אשר בעקבותיו שב המחבר אל מולדתו הקדומה ועשה כל שביכולתו לבנות ולהבנות בה.

את הספר ישלח לכם עזרא הראל ישירות בעלות של 59 ש"ח בלבד. ניתן לפנות למחבר בכתובת המייל הבאה או בטלפון 052-5514429

כריכת הספר "יש בנו עוצמה רבה"

המחבר, עזרא הראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים