המצטיינת של מטריקס

שירה רז-מייזנר, מנהלת השיווק של חטיבת המוצרים של מטריקס, זכתה במקום הראשון בתחרות שיווק פנימית שערכה חברת התוכנה BMC. רז מייזנר קבלה תעודת הוקרה מלינדה מג'י – מנהלת השיווק הבכירה של BMC באזור EMEA, במסגרת הכנס השנתי BMC Emerging Marketing Partner Meeting שנערך השנה בסיציליה.

הכל החל כאשר הכריזה BMC בינואר השנה על תחרות שיווק בין החברות השונות המייצגות את מוצריה ב-EMEA. המדידה נעשתה על פי ספירת לידים איכותיים והזדמנויות שנולדו ישירות בעקבות פעולות השיווק ומטריקס קטפה את המקום הראשון. לדברי רז מייזנר, "חטיבת המוצרים של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות כבר 20 שנה, כמו גם פתרונות  ישראלים מבטיחים ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. עם BMC אנו עובדים כבר 18  שנים ונהנים משיתוף פעולה פורה ותמיכה הדדית".

לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס, "שירה מנצחת על מערך השיווק המורכב של החטיבה ביד רמה ובכישרון רב. אנו תמיד שמים דגש על יצירתיות, חדשנות ויצירת ערך ללקוחות ולספקים שאנו מייצגים ושמחים שגם הספקים מכירים בכך".

מנהלות השיווק: לינדה מג'י (משמאל) ושירה רז מייזנר, לוחצות ידיים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים