סיסקו מארחת – פרק ב'
ביום ה' האחרון הזמינה סיסקו (Cisco) קבוצת מנמ"רים להתארח במעוזה שבאזור התעשייה של נתניה לארוחת בוקר ולעדכון "מה חדש ולאן סיסקו הולכת". מה יום מיומיים? ובכן בתחילת השנה, החברה, שנוסדה לפני 27 שנה בלבד, השתלטה במהירות על תחום הרישות והתקשורת לסוגיה השונים עם החזון המהפכני שלה "הכול IP", והגיעה לשיאי הכנסות של מעל 40 מיליארד דולרים ב-2010.
ב-16 השנים האחרונות מוביל אותה ג'ון צ'יימברס, המנכ"ל הכריזמטי ביותר, ומרבעון לרבעון הרווחיות גדלה (למעט בתקופת התפוצצות הבועה ב-2001). והנה ברבעון האחרון ירדה לפתע הרווחיות המהוללת ובוץ החל להיזרק במדיה העולמית על סיסקו והמנכ"ל שלה. אך לא איש כצ'יימברס ייבהל ומייד נקט בצעד חד ומיקד החברה מחדש בפתרונות לארגונים ולספקי התקשורת – הגרעין הקשה של מלכת התקשורת – ונפרד מכל מיני ניסיונות להתחרות בשוק מוצרי צריכה אלקטרוניים.
כך למשל, הפסיקה סיסקו לייצר את מצלמת הווידיאו הפופולארית FLIP, אפילו שרכשה את חברת PURE, יצרנית המצלמה, בכ-600 מיליון דולרים רק שנתיים לפני כן.
בועז מעוז, המנכ"ל הצעיר (40) של הסניף המקומי הציג את יתרונותיה של סיסקו כפי שהם משרתים את מנמ"רי הארגונים המחפשים לחזק את היתרונות התחרותיים של ארגוניהם, בנוסף לטכנולוגיות המתקדמות של סיסקו.
אחריו בהתלהבות יתרה הציג אלון חיימוביץ, מנהל הנדסת המערכות של סיסקו, את חזון הרישות הארגוני הטוטאלי, המאפשר חדשנות עסקית לשיפור התחרותיות.
הקינוח היה יונתן אדירי, יועצו הבכיר לשעבר של נשיא המדינה שמעון פרס, שהצטרף לאחרונה לצוות האסטרטגיה של חברת בטר פלייס (Better Place) העולמית ואחראי בה על זיהוי ומימוש הזדמנויות צמיחה גלובליות. לאחר ההרצאות נערכו סיורים בשלושה מוקדי עניין: חדרי הטלפרזנס, חדר collaboration ומעבדות DC (מרכזי הנתונים).
תגובות
(0)