מבינים בבינה עסקית

פרק ג'

מאות מקצועני BI הגיעו למרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה לכנס BI-Boom, ושמעו את כל החידושים החמים בנושא בינה עסקית. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעה גם דיילי ציפי, שרשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, והרי הדיווח לפניכם.

עופר אבנרי, מנכ"ל משותף ב-Highview, אמר כי החזון הוא ליצור אמת ארגונית אחת, גם בארגונים בהם יש יותר ממערכת BI אחת. אלא שבמציאות, הסביר, אותה אמת ארגונית מצויה ביותר ממקום אחד בארגון

רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח-תקוה, אמר, כי "ה-BI התפעולי משרת את לקוחות העיר - התושבים ומי שבא אליה, או עובד בה - בצורה טובה יותר. בעזרת מערכות ה-BI, הדרג הניהולי בעירייה מקבל החלטות טובות יותר, והן מאפשרות לעירייה לתת ללקוחות שירות טוב יותר, כמו גם להגדיל את הכנסותיה"

ארז שלום, מנהל מחלקת מחקר ומידע עסקי, אגף הכספים בסלקום, תיאר כיצד מערכות ה-BI מסייעות לפעילות בראשה הוא עומד - הבטחת הכנסות בחברה. בשוק תקשורת תחרותי, אמר שלום, "חייבים להיות מדויקים, להיות ערניים לכל תקלה. המידע חייב לזרום במערכות באופן הקרוב לזמן אמת"

אמיר רסקין, שותף ויועץ ראשי ב-B-Pro, דיבר על הצורך של ארגונים להיערך לאספקת מידע בעולם רב-ערוצי. לדבריו, על אנשי הבינה העסקית בארגון לחשוף מידע והוציא ממנו ערך, ולאחר מכן לבנות אסטרטגיה רב ערוצית ל-BI הארגוני

חתם את האירוע יחיאל גפנר, ראש אגף מערכות מידע, שירותי בריאות כללית, בהרצאה על "מדורת השבט המודרנית - מיתוסים ואגדות אורבניות ברשת"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים