מי הרים כוסית לחג עם אנשי קלאודזון, גוגל קלאוד ו-Ximus?

מימין: עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון, ואלית בן בסט נוריאל, מנהלת פעילות השיווק של גוגל קלאוד בישראל.

בליל הסדר שותים ארבע כוסות. אולי כדי לשמור מקום לליל ההגדה והיין, כמה ימים לפניו ערכו בקלאודזון, חברת הענן של מטריקס, בשיתוף עם חטיבת הקלאוד של גוגל בישראל והפורום העסקי Ximus, אירוע הרמת כוסית לפסח. בעצם, מי שממש רצה יכול היה להרים יותר מכוסית אחת…

האירוע התקיים במשרדי קלאודזון, והגיעו אליו בכירות ובכירים בהיי-טק הישראלי. בין המשתתפים ניתן היה למצוא את תומר כהן, מנכ"ל BuyMe ומייסד פורום Ximus; אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של Team8; תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט; דנה בורגר, מנהלת הפעילות העסקית של ווייז בישראל; אלית בן בסט נוריאל, מנהלת פעילות השיווק של גוגל קלאוד בארץ; מוטי הרוש, מנכ"ל פלקון קפיטל; נירית בן קיש, סמנכ"לית השיווק של הבנק הדיגיטלי וואן זירו; ונמרוד כהן, שותף ב-TAU Ventures.

מימין: אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של Team8; עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון; ותום ליבנה, מנכ"ל ורביט.

מימין: אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של Team8; עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון; ותום ליבנה, מנכ"ל ורביט. צילום: Carlie sings photography

במהלך המפגש צוין העניין ההולך וגובר בשוק המקומי במעבר לדאטה סנטרים של ענקיות הטכנולוגיה העולמיות, ובפרט לאלה של גוגל.

מארחי האירוע היו עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון, וטליה תורג'מן, מנכ"לית Ximus. הייניש ציין כי "שוק הענן העולמי והשוק הישראלי בפרט נמצאים בתקופה מאתגרת. עם זאת, המעבר לענן מאיץ תהליכי צמיחה עסקית וטכנולוגית באופן מוגבר, ובכך מאפשר לארגונים להישאר תחרותיים. שיתוף הפעולה הפורה בין קלאודזון לגוגל יאפשר לנו בשנים הקרובות לנצל את טכנולוגיות הענן ולהאיץ את הפעילות העסקית על גבי GCP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים