דאטה, בינה אקטיבית ודודו ארז בכנס השנתי של קליק ישראל

דודו ארז (מימין) "מראיין" את עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל.

כ-700 איש גדשו את מרכז הכנסים והאירועים לאגו שבראשון לציון והשתתפו באחרונה בכנס הלקוחות השנתי המסורתי של חברת הדאטה וה-BI מהגדולות בארץ, קליק ישראל (Qlik Israel) מקבוצת חילן.

את הכנס, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, הנחה הקומיקאי דודו ארז, שתיבל את ההנחיה בקטעי סטנד אפ מהמופע שלו, שהותאמו לעולמות הטכנולוגיה, ואף "ראיין" חלק מהמשתתפים בסגנונו הייחודי.

האולם מלא עד אפס מקום ב-700 משתתפים בכנס קליק ישראל.

האולם מלא עד אפס מקום ב-700 משתתפים בכנס קליק ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: אורי ניסים, מנמ"ר מפעל הפיס; עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל; ודניאל נחום, סמנכ"ל המחשוב של מפעל הפיס.

מימין: אורי ניסים, מנמ"ר מפעל הפיס; עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל; ודניאל נחום, סמנכ"ל המחשוב של מפעל הפיס. צילום: ניב קנטור

בין הבכירים שנטלו חלק באירוע היו נציגי לקוחות, מנכ"לי חברות, סמנכ"לים, מנמ"רים, מנהלי IT, מנהלי BI ודאטה ומקבלי החלטות במגוון רחב של חברות וארגונים: בנק הפועלים, UPS, סודה סטרים, מפעל הפיס, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות היי-טק, רשתות מזון, בתי חולים ועוד.

ומה בצד המקצועי? קליק ישראל השיקה בכנס פלטפורמה חדשה – Active Intelligence (בינה אקטיבית), שמסייעת לארגונים לקבל ולנתח נתונים בזמן אמת ולבצע אוטומציות ביתר המערכות הארגוניות לקידום הפעילות העסקית, וכן הציגה חידושים על פלטפורמת הענן שלה. המשתתפים נהנו מיום שלם של הרצאות והדגמות חיות על הכלים החדשניים ביותר, שיאפשרו להם להפיק ערך עסקי מהדאטה של הארגון שלהם.

מימין: עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל; ערן פייט, מנהל מחלקת יישומים אנליטיים במערך המידע של בנק הפועלים; והילה אנקור, סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים בקליק ישראל.

מימין: עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל; ערן פייט, מנהל מחלקת יישומים אנליטיים במערך המידע של בנק הפועלים; והילה אנקור, סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים בקליק ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל; וצחי חג'ג', מנהל תחום פרויקטים ודאטה בקבוצת פוקס.

מימין: עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל; וצחי חג'ג', מנהל תחום פרויקטים ודאטה בקבוצת פוקס. צילום: ניב קנטור

האירוע התקיים במהלך אחד מימי המחאה נגד התוכנית המשפטית של הממשלה. עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל, הודה למשתתפים על שהגיעו לאירוע למרות שיבושי התנועה בכבישים שהיום הזה גרם, ואמר: "קבלה וניתוח של נתונים בזמן אמת חיוניים לכל ארגון, כדי שיוכל להישאר תחרותי. כיום, כמות הדאטה הזורמת בחברות ובארגונים עצומה ומחייבת כלים שיאפשרו הפיכתה לתובנות עסקיות. אנחנו אמנם מתמחים בטכנולוגיה הזו, אבל חושבים בראש ובראשונה על הערך העסקי והתועלת לארגון שהמערכות שלנו יכולות לספק. אנחנו מחויבים להצלחה של לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים