מתחילים את שנת הלימודים עם אקווה סקיוריטי

דרור דוידוף - מנכ"ל אקווה סקיורטי, עם ילדיו, ופסקל ברקוביץ' עם בתה עדן.

אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, כינסה את כל עובדיה ומשפחותיהם בישראל לערב מהנה בפארק דרום בתל אביב לכבוד החזרה ללימודים של ילדי העובדים. באירוע נכחו כ-400 איש, בהם מייסדי החברה, המנכ"ל – דרור דוידוף, סמנכ"ל הטכנולוגיות – אמיר ג'רבי, וחותרת הקיאק – פסקל ברקוביץ', שתייצג את ישראל במשחקים הפאראלימפיים בפריז 2024. ברקוביץ', שקיבלה לאחרונה חסות ספורטיבית מאקווה, שיתפה בסיפור האישי שלה ודיברה על השותפות המיוחדת בינה לבין אקווה שמדגישה ערכים כמו כוח התמדה, נחישות וגישה חיובית לחיים.

העובדים ומשפחותיהם התנסו בפעילויות ספורט ימי שונות, מתקן נינג'ה במים, גלישה על סאפ, גלישה על סקי מים ונהנו משלל פעילויות נוספות, כגון הכנה של מחברות מיוחדות לקראת שנת הלימודים החדשה, מתנפחים, מסיבת ריקודים עם דיג'יי, בר קוקטיילים ועוד.

עובדי אקווה סקיוריטי נהנים באירוע חזרה ללימודים.

עובדי אקווה סקיוריטי נהנים באירוע חזרה ללימודים. צילום: C - Media Group

"שמחנו להכיר את דור העתיד של האנשים שעומדים מאחורי ההצלחה של אקווה סקיוריטי, וללוות אותם עם הפנינג צבעוני לקראת החזרה ללימודים. אקווה חרטה על דגלה דגש חינוכי ערכי ובתוך כך היה מרגש ומעורר מוטיבציה ללמוד ביחד עם הילדים מפסקל. אנחנו מאמינים שהמוטיבציה והסיפור מעורר ההשראה של פסקל יסייעו לילדים לחזק את האמונה שלהם בעצמם ולכבוש את כל חלומותיהם בשנת הלימודים הקרובה ובשנים שיגיעו אחריה". אמר דוידוף, מנכ"ל אקווה סקיורטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים