TSG מצטרפת למועדון שותפות הזהב של ג'נסיס

מימין: אריק קילמן - מנכל TSG, אפוסטולוס קמוס -מנהל מנכירות אזורי של ג'נסיס, דליה ישראל - מנהלת טלקום TSG, שלומי ברגיג - מנהל הפעילות העסקית של ג'נסיס בישראל

חברת TSG זכתה בהסמכה מג'נסיס (Genesys) העולמית, הפועלת בתחום הContact -Centers, כשותפת זהב, המועדון היוקרתי של השותפים המובילים של ג'נסיס בעולם.

TSG הינה השותפה היחידה של ג'נסיס בארץ הזוכה במעמד זה, וזאת בשל ניסיונה הרב בתחום, הכולל הקמה ותחזוקה של מוקדי שירות לקוחות לארגונים וחברות מובילים, כגון בנק לאומי, בנק הפועלים, ישראכארט, בזק, הראל, מגדל, פרטנר ועוד ומשרתת עשרות אלפי נציגים במערכי השירות השונים בארץ. TSG ביססה את היכולת להבין את התהליכים המורכבים במוקדי שירות לקוחות ולהטמיע פתרונות חדשניים, המאפשרים לייעל את עבודת המוקד ומסע הלקוח, רמת ההכשרה המקיפה של הצוות המקצועי המטמיע את המערכת בפועל, ציוני סקרי שביעות רצון לקוחות גבוהים ועמידה בקריטריונים נוספים.

מערכת ניהול מוקדי השירות של ג'נסיס פועלת בקרב החברות המובילות בעולם, כולל חברות Fortune 500, ומערכותיה מוטמעות ביותר מ-100 מדינות בחברות הגדולות והידועות בעולם. מזה שנים רבות וברציפות, מוגדרת ג'נסיס כמובילה עולמית בתחום חווית הלקוח על ידי האנליסטים המובילים בעולם.

דליה ישראל, מנהלת תחום הקונטקט סנטר CTI בחברת TSG, ציינה, כי "אנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר יצירת חוויית לקוח מיטבית ומסע לקוח רציף ואיכותי. בחירתה של ג'נסיס, מובילת מערכות הקונטקט סנטר ביצירת חוויית לקוח, ממחישה יותר מכל את מחויבותנו העמוקה לספק את הפתרונות הטובים ביותר בשוק".

שלומי ברגיג, מנהל הפעילות העסקית של ג'נסיס בישראל, אמר, כי "TSG מוכיחים שנה אחר שנה את המחויבות שלהם לשוק הישראלי. השנה האחרונה הסתיימה בגידול שנתי של יותר מ-100%. הישג זה לא היה מושג ללא הצוות המקצועי של TSG, שמצליח להדגים ללקוחותינו הוותיקים והחדשים שהשילוב בין TSG לג'נסיס הוא שילוב מנצח בתחום חוויית הלקוח. אנחנו שמחים וגאים בהסמכת הזהב של TSG שתתרום רבות להמשך ביסוס מעמדה של ג'נסיס כמובילת תחום חוויית הלקוח בישראל ובעולם".

מימין: אריק קילמן – מנכל TSG, אפוסטולוס קמוס -מנהל מנכירות אזורי של ג'נסיס, דליה ישראל – מנהלת טלקום TSG, שלומי ברגיג – מנהל הפעילות העסקית של ג'נסיס בישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים