אברא "בעננים": קיבלה הסמכה של סאפ

צוות אברא. מימין: יקי כץ, מנהל פרויקט CRM; שירה צור לדון, מנהלת יחידת סאפ; ושירז יחזקאל, מנהלת פרויקט CRM.

אנשי אברא (abra) שמחו לקבל באחרונה הסמכה מטעם סאפ למכירות ושירותי ענן (SAP Sales & Service Cloud – SAP C4C). מדובר בפתרון ניהול קשרי לקוחות (CRM) מבוסס ענן של סאפ, שמורכב מ-SAP Cloud for Sales ו-SAP Cloud for Services.

בשתי החברות יודעים לספר לדיילי ציפי ש-SAP Sales Cloud הוא פתרון שמסייע לארגונים לשמור על תקשורת רציפה עם לקוחותיהם במהלך תהליך הקנייה שלהם. הפתרון מספק תובנות בזמן אמת ומאפשר להאיץ את ביצועי המכירות בעזרת אופטימיזציה של תמריצים ותגמולים, לנהל הכנסות ולקבל הדרכות והמלצות, במטרה לסייע לצוותי המכירות לייעל את עבודתם מול הלקוחות.

SAP Service Cloud הוא פתרון שתומך בחוויות לקוח מרובות ערוצים, ומסייע לארגונים לספק שירות לקוחות מהיר ומותאם אישית ומגביר את יעילות השירות. המוצר מחבר בין פרטי הלקוח מערוצים שונים לכדי פתרון אחד, על מנת לאפשר חוויית שירות רציפה בכל ערוץ תקשורת.
אברא מתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים ופועלת בעולם מערכות המידע. דיילי ציפי התרשמה לא פעם בעבר מהמומחיות של החברה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות מתקדמות, ומההיצע רחב של טכנולוגיות עדכניות שהיא מציעה ומוטמעות במגוון תעשיות בארץ ובחו"ל.

החברה מעסיקה מעל 800 עובדים בעלי מומחיות וניסיון רב בעולמות הטכנולוגיה השונים, שמסייעים לארגונים בייעוץ, פיתוח והטמעת מערכות CRM של סאפ. אברא מתאימה את המערכות לכל לקוח לפי אופי פעילות הארגון והצרכים העכשוויים והעתידיים שלו.

"אבן דרך משמעותית עבור אברא"

שירה צור לדון, מנהלת יחידת סאפ באברא, אמרה כי "ההסמכה למערכת ה-SAP Sales & Service Cloud היא אבן דרך משמעותית עבור אברא ומהווה נדבך חשוב נוסף במימוש תוכנית הצמיחה שלנו בעולמות הסאפ בכלל וה-CRM בפרט. מערכת ה-Sales and Service Cloud של סאפ מציגה גישה חדשנית בעבודה מול הלקוח הן בתהליכי המכירות והן בתהליכי השירות בארגוני B2B ו-B2C. המערכת כוללת ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, יכולות BI מובנות, יכולות AI שמסייעות בקבלת החלטות והתמקדות בלידים ובהזדמנויות רלוונטיות, ועוד".

צור לדון הוסיפה כי "יש לנו היכרות מעמיקה עם המערכות, מה שמאפשר לנו ללוות טוב יותר את הלקוחות שלנו ולתת מענה מקצה לקצה – החל מייעוץ וליווי דרך יישום, פיתוח והטמעה של מערכות חוויית הלקוח השונות".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים בסאפ ישראל, ציינה כי "ביצענו יחד עם אברא פרויקטים משמעותיים בתחום ה-CRM עבור לקוחות גדולים בישראל. ההסמכה הנוכחית תאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את שיתוף הפעולה הפורה בין החברות, כדי לספק ללקוחותינו את פתרונות ניהול קשרי הלקוחות המתקדמים ביותר בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים