סלברייט, SafeUP וירדן ג'רבי לטובת הגברת תחושת הביטחון של נשים
המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, שבחודשים האחרונים כיכבה בפרשנותה בתוכנית נינג'ה ישראל, חברה לסלברייט ולסטארט-אפ SafeUp לקמפיין שמטרתו להגביר את הביטחון של נשים במרחב הציבורי.
הקמפיין הוא לרשת החברתית של SafeUP, שבה נשים עוזרות אחת לשנייה בזמן אמת להרגיש בטוחות יותר. הרשת מונה כיום כ-115 אלף נשים בישראל ובמדינות נוספות, ובחברה מעוניינים להרחיב אותה באמצעות הקמפיין עם הספורטאית המצטיינת. סלברייט, שפיתחה טכנולוגיה לסיוע במלחמה בפשע, שותפה לקמפיין.
את הקמפיין השיקו הנוגעים בדבר באירוע שהתקיים במשרדי סלברייט בפתח תקוה, בהשתתפות ג'רבי עצמה, נטע שרייבר גמליאל, מנכ"לית ומייסדת שותפה של SafeUP, עובדות ומנהלות בסלברייט ובנותיהן. באירוע נחשף סרטון רשת שבו מככבת ג'רבי לצד נערה בת 17, שפוחדת ללכת לבדה ברחוב בלילה. ג'רבי, כ-"שומרת" SafeUP, מלווה אותה דרך האפליקציה, כדי שתרגיש בטוחה יותר – עד שהיא מגיעה לביתה בשלום.
נתונים שנאספו ברשת החברתית של SafeUP מראים ש-82% מהחברות בה מעידות שמאז שהתחילו להשתמש באפליקציה, הן מרגישות בטוחות יותר להסתובב בחוץ בשעות החשיכה. 51% מספרות שהאפליקציה מאפשרת להן לבלות יותר שעות מחוץ לבית – בממוצע מעל חמש שעות נוספות בשבוע.
"אני שמחה שרואים בי דמות שמשרה תחושת ביטחון", אמרה ג'רבי לעובדי סלברייט בהרצאה שנתנה במסגרת האירוע. "מהצד השני, אני בהחלט יכולה להזדהות עם תחושת הפחד שחווה לפעמים כל אישה או נערה כשהיא נמצאת לבד, במקום זר, בלילה. גם לי זה קרה, ולכן אני מרגישה חיבור אישי וטבעי למיזם של SafeUP".
יצוין כי בקרוב יתקיים האקתון, שבו עובדים בסלברייט יסייעו ל-SafeUP ליצור פתרונות עתידיים כדי לייצר עולם בטוח יותר לנשים. הלוואי.
נפלא שנשים יוזמות ותורמות מזמנן למצוא פתרונות יצירתיים טכנולוגיים שנשים בכל הגילאים ירגישו בטוחות יותר.