פגישה אופנתית במיוחד באינטנטיה
מומחי האופנה של אינפור הבינלאומית נפגשו השבוע בישראל, במטה של אינטנטיה, עם אנשי תפרון, חברה להלבשה תחתונה וביגוד ספורט, ליום שכולו אופנה. אינטנטיה ערכה את המפגש על מנת לדון באתגרים של חברות האופנה הישראליות בשוק הגלובלי, וכן לפרוט את היכולות הטכנולוגיות שאינפור מציעה להן בתחום.
במהלך המפגש, הלן ברנפלדט, המנהלת האסטרטגית לתחום האופנה באינפור, סיפרה על אסטרטגיית הפתרונות הוורטיקלית של החברה בעולם ה-ERP, המספקת התאמה פונקציונלית לחברות בתחום האופנה, וכן על החזון שלה לפיתוח מוצרים עתידיים.
לאינפור כ-68 אלף לקוחות, לרבות חלק מהמותגים המובילים בתחום האופנה בארץ ובעולם, בהם כריסטיאן לובוטין, אדידס, פומה, לוי שטראוס ושות', קולומביה ודלתא. יתרה מכך, שבעה מתוך עשרת מותגי היוקרה העולמיים נמנים בין לקוחות החברה.
"ענף האופנה הוא תחום מרתק, שנמצא בצמיחה מתמדת באינפור", אמרה ברנפלדט במהלך המפגש. "אנחנו מאמינים בגישה ורטיקאלית, שמספקת התמחות בכל סגמנט ועונה על הדרישות המיוחדות שלו".
ברנפלדט הוסיפה כי "אנחנו רואים בשוק האופנה הישראלי הזדמנות מצוינת. מדובר בשוק דינמי, שפועל בסטנדרטים גבוהים ומודע לתחרות המתגברת בזירת האונליין. שחקנים מובילים בתעשיית האופנה, דוגמת תפרון, מאמצים כלים טכנולוגיים מתקדמים, שמאפשרים להם לפעול במהירות, בגמישות וביעילות".
גרגורי קורן, מנמ"ר תפרון, ציין ש-"טכנולוגיה הופכת יותר ויותר חשובה בכל ארגון. תפרון מסתמכת על פתרונות טכנולוגיים על מנת לקדם כל היבט בעסק".
לדברי גיל פישל, מנהל מוצר Infor M3 באינטנטיה, "מפגשים מסוג זה מהווים הזדמנות מצוינת לשני הצדדים להתעדכן בחידושים ובניסיון בשטח – הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית".
תגובות
(0)