סיפור הצלחה ישראלי בכנס של נט-אפ בברצלונה

עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע ותקשוב בחברה המרכזית למשקאות קלים. צילום: יח"צ

נט-אפ בחרה להציג במסגרת כנס החדשנות השנתי שערכה לא מכבר בברצלונה סיפור הצלחה של הטמעת מערכת שלה בישראל. ליתר דיוק, בחברה המרכזית למשקאות קלים (CBC), שמייצגת בישראל מותגים בינלאומיים כמו קוקה קולה, קרלסברג ומולר, ומותגים מקומיים כמו טרה, נביעות ופריגת.

לכנס מגיעים אנשי עסקים בולטים מרחבי אירופה, בכדי לשמוע על החידושים האחרונים בעולמות הענן, ה-HCI, הפלאש ועוד. אל מול כ-5,000 מומחי מחשוב הדגימה עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע ותקשוב בחברה המרכזית למשקאות קלים, כיצד, בעזרת הטמעת ה-Data Fabric של נט-אפ, היא חסכה משאבים רבים, ויכולה להגיב מהר יותר ולהפוך לתחרותית יותר.

החברה הטמיעה שתי מערכות HCI של נט-אפ, על מנת לפשט ולאזן את עומסי העבודה הווירטואליים ולבנות תשתית מבוססת ענן. המערכת הראשונה הייתה עבור יחידת ה-DMZ שלה בצפון הארץ והשנייה – עבור מרכז הנתונים של טרה בדרום. במסגרת הפרויקט, כל מה שקשור למרכזי הנתונים של החברה – כולל סאפ, Exchange ו-SQL – ולבסיסי הנתונים שולב לתוך ה-HCI, וניהול המערכות הפך לאוטומטי ולפשוט.

יעיד על כך לוצ'יאנו לודוויג, ארכיטקט מערכות IT ראשי בחברה המרכזית למשקאות קלים: "נוכחנו לדעת שלזמן המתנה ממושך או למחזורי גיבוי ארוכים יש השפעה חמורה על העסקים. פיתוח היישומים מואט, וכך גם הייצור וההפצה. הדבר מגביל את היכולת של הארגון להגיב במהירות לשוק. פתרנו זאת באמצעות NetApp HCI, שאותו יישמנו בשני אתרים שונים במהלך שבועיים. כיום אנחנו יכולים להבטיח שיישומים קריטיים כמו SQL, Exchange או סאפ יישארו זמינים 24/7, אפילו בסביבה וירטואלית ומשותפת לגמרי".

גיא רחמים, מנהל הטכנולוגיות הראשי של נט-אפ ישראל, ציין כי "יישום המערכת מאפשר לצוות של החברה המרכזית למשקאות קלים להתמקד במה שהוא טוב בו במקום להתמודד עם צווארי בקבוק מתמשכים".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, מזגה לעצמה כוס משקה קל וחזרה עם תמונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים