גאים בעבודה: קבוצה להט"בית הושקה ב-Dell-EMC ישראל

ד"ר ארנה ברי באירוע גאווה ב-Dell-EMC, יחד עם (מימין) שלומי ליברמן, סמנכ"ל התפעול של מרכז המצוינות של החברה; אסף כהן, ממקימי קבוצת הגאווה בה; וגל אוחובסקי. צילום ארכיון: יח"צ Dell-EMC ישראל

מרכז המצוינות של Dell-EMC ישראל השיק באחרונה קבוצת עבודה שתפעל לקידום תחום הגאווה בחברה ושתיקרא Pride. לאירוע המיוחד הוזמן העיתונאי והיוצר גל אוחובסקי, שמוכר כפעיל במאבק הזכויות של קהילת הלהט"ב בישראל.

באירוע התקיים טקס חתימה על מסמך IDS (ר"ת Israel Diversity Standard) של קבוצת LGBTech, שמאגדת להט"בים בעולם ההיי-טק הישראלי ומקיימת אירועים שונים. המסמך קורא ליצירת סביבת עבודה הוגנת, שוויונית, בטוחה ומעודדת בארגוני היי-טק, שתומכת באופן מלא בעובדים באשר הם ובפרט בבעלי נטיות מיניות וזהויות מגדר שונות.

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא Dell-EMC ומנהלת מרכז המצוינות שלה בישראל, שחתמה על המסמך בשם החברה, הביעה את תמיכתה הבלתי מסויגת בפעילות למען להט"בים ככלל ובחברות היי-טק בפרט, כצעד חשוב ליצירת חברה שוויונית ומגוונת. "השוויון הינו ערך שמורגש בהעדרו בקבוצות רבות בחברה הישראלית, והגיע הזמן שחברות עסקיות ירחיבו את תמיכתן בצרכים של העובדים האינדיבידואלים", אמרה ד"ר ברי. "שוויון חברתי במקום העבודה מספק נוחות לעובדים ומאפשר את התנאים הנחוצים בסביבת העבודה על מנת להגיע להישגים טובים יותר. חתימתנו על המסמך והקמת קבוצת הגאווה בחברה מבטיחות שלא תתרחש בין כתלינו אפליה על רקע נטייה מינית, כמו שאנחנו לא מפלים על רקע מגדר, דת או לאום, מאחר שארגונים הם לא רק מקום עבודה, אלא חלק ממרקם החיים של העובדים בהם".

ב-Dell-EMC ישראל קיימות קבוצות נוספות הפועלות לקידום ערכי החברה והסביבה בה היא פועלת. בקבוצות אלה פעילים העובדים, בנוסף לתפקידיהם בחברה, לקידום ערכים חברתיים-תרבותיים שונים, בהם נשים (קבוצת Women in Action), קיימות סביבתית (Planet), חדשנות ודור העתיד (GenNext) ותרומה לקהילה (Legacy of Good).

אוחובסקי אמר לעובדי Dell-EMC שהוא נרגש מהמעמד, מאחר שזו הפעם הראשונה שבה הוא משתתף באירוע מסוג זה בחברה עסקית – וזו, לדעתו, אבן דרך משמעותית. הוא סקר את דרכה ופועלה של הקהילה הגאה בישראל בשנים האחרונות וציין שבני ובנות הקהילה נמצאים במקום טוב ביחס למקביליהם ולמקבילותיהן בעולם. לדבריו, "הדרך עוד ארוכה ויש עדיין אפליה נגד הקהילה הגאה בחברה הישראלית, אך סיבות שונות הובילו את ישראל להיות מדינה שמקבלת את חברי וחברות הקהילה, ועצם הקמת הקבוצות ב-Dell-EMC ובחברות עסקיות דומות היא הראייה לכך".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, התמלאה בגאווה וחזרה עם תמונה.

מימין: שלומי ליברמן, סמנכ"ל התפעול של מרכז המצוינות של Dell-EMC ישראל; אסף כהן, ממקימי קבוצת Pride בחברה; גל אוחובסקי; וד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא Dell-EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. צילום: יח"צ Dell-EMC ישראל

מימין: שלומי ליברמן, סמנכ"ל התפעול של מרכז המצוינות של Dell-EMC ישראל; אסף כהן, ממקימי קבוצת Pride בחברה; גל אוחובסקי; וד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא Dell-EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. צילום: יח"צ Dell-EMC ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים