סייסנס מעלה את המודעות לתחום ה-BI

משתתפים באירוע. צילום: יח"צ

סייסנס הרחיבה באחרונה את תכנית Sisense Connect שלה, שבמסגרתה מתקיימים מפגשים להעלאת המודעות לתחום ה-BI ובהם מוצגים הטרנדים והחידושים בתחום ה-Big Data.

החברה קיימה לא מכבר אירוע מקומי בתל אביב, ב-1947 בית אירועים. זאת, לאחר שהתקיימו אירועים בברלין, אוסטין, לונדון, ניו-יורק, אמסטרדם, שיקאגו, סן פרנסיסקו וטורונטו. בהמשך מתוכננים עוד מפגשים ביעדים נוספים בעולם.

כלל האירועים מותאמים לרוח המקום בכל עיר וכוללים קיום פורום מקצועי סגור בסגנון שולחן עגול, בו משתתפים גורמים מתעשיית הטכנולוגיה המקומית בכל מדינה ועיר.

"בכל ארגון ובכל תחום, היקף המידע המיוצר כיום פשוט אדיר", ציין אמיר אורעד, מנכ"ל החברה. "מעבר לדיון מקצועי סביב החידושים בתחומי הבינה העסקית, ה-Big Data והניתוח, מדובר בהזדמנות נטוורקינג מצוינת. המשתתפים נחשפים ממקור ראשון למתודות עבודה מגוונות ואף מכירים גישות שונות של חברות הפועלות בתעשיות".

לדבריו, "כבר מיומה הראשון, סייסנס נקטה בגישה חדשנית לניתוח הדטה העסקי. הטכנולוגיה שלנו, שמונגשת גם למשתמשים ללא ידע טכנולוגי מוקדם, מאפשרת לכל אחד לחבר אינספור מקורות מידע ולנתח נתונים מורכבים במהירות שיא".

"הפריסה הגלובלית שלנו מאפשרת לנו ליצור קהילה עולמית גדולה של העוסקים בבינה עסקית . התכנית נועדה לחבר בין אנשים בכל העולם, ולהמשיך ולהנגיש גם למשתמשים שאינם טכניים את היתרונות של ניתוח דטה עסקית. אנחנו מאמינים שאלפי האנשים שלוקחים חלק באירועים הם שגרירים של סייסנס ושל הטכנולוגיה הישראלית, ועל כך גאוותנו", סיכם אורעד.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

משתתפים באירוע. צילום: יח"צ

משתתפים באירוע. צילום: יח"צ

המשתתפים מתעדכנים בחידושים בעולמות ה-BI וה-Big Data. צילום: יח"צ

המשתתפים מתעדכנים בחידושים בעולמות ה-BI וה-Big Data. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים