הפרס של אקווה סקיוריטי

ההודעה על זכיית אקווה סקיוריטי בפרס. צילום: יח"צ

החברה הישראלית אקווה סקיוריטי (Aqua Security) זכתה בתואר חברת אבטחת המידע החדשה הטובה ביותר לשנת 2017 בתחרות SC Awards Europe, שהתקיימה באחרונה בלונדון.

SC Awards Europe היא תחרות שמעניקה את הפרסים מהיוקרתיים ביותר לפתרונות, לשירותים ולאנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשיית מוצרי אבטחת ה-IT.

מדי שנה מקבל SC Media UK, האתר שמארגן את התחרות, מאות מועמדויות בכל הקטגוריות. כל מוצר נשפט על ידי פאנל המייצג חתך רוחבי של קוראי האתר, שמורכבים מבכירי ארגונים גדולים, בינוניים וקטנים, ממגזרי שוק שונים, בין היתר שירותים פיננסים, בריאות, ממשל, קמעונות וחינוך. קביעת הזוכה בכל קטגוריה מתבצעת לאחר תהליך שיפוט קפדני.

"אקווה סקיוריטי הצליחה לייצר חדשנות בעולם אבטחת האפליקציות, באמצעות הפלטפורמה שלה לאבטחת קונטיינרים וירטואליים, שמשלבת בקרות אבטחה אוטומטיות חזקות לאורך כל מחזור חיי הפיתוח של האפליקציה", אמר טוני מורבין, העורך הראשי של SC Media UK. "מה שהרשים אותי במיוחד בחברה הוא שהיא מצליחה להנגיש את האבטחה לאנשי ה-IT, שלא בהכרח מצויים בנבכי עולם זה – במיוחד לאנשי DevOps. חשוב לנו להוקיר את אלה שמעלים את הרף ולתגמל חברות שמצליחות להפוך תהליכים מורכבים יחסית לנגישים. אקווה סקיוריטי היא דוגמה נהדרת לכך בתוך התעשייה".

לדברי דרור דוידוף, מייסד-משותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי, "זה כבוד גדול לזכות בהכרה ובהוקרה עבור הישגינו, במיוחד מארגון מכובד כמו SC Media UK. אנחנו כל הזמן שואפים קדימה בכדי להעלות את הרף אותו הצבנו, תוך כדי הוצאת החזון שלנו לפועל – להמציא מחדש את עולם אבטחת האפליקציות".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

ההודעה על זכיית אקווה סקיוריטי בפרס. צילום: יח"צ

ההודעה על זכיית אקווה סקיוריטי בפרס. צילום: יח"צ

דרור דוידוף, מייסד-משותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי. צילום: יח"צ

דרור דוידוף, מייסד-משותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי. צילום: יח"צ

צוות אקווה סקיוריטי. צילום: יח"צ

צוות אקווה סקיוריטי. צילום: קטיה בורינדין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים