ד"ר ישע סיון נבחר לנשיא איגוד האינטרנט הישראלי

הוא יחליף את רימון לוי, ששימש בתפקיד בחמש השנים האחרונות ● בין המטרות של ד"ר סיון נמצאים "המשך התמקצעות והרחבה של תחומי התשתיות, שמות המתחם, שירותי ה-IIX ושירותים מתקדמים נוספים; שיפור והעמקה בתחום משילות הארגון שלנו; והתמקדות בנושאים ברמה הלאומית, דוגמת הנגשת הפריפריה באמצעות האינטרנט ומיסוד פעילויותיה של קהילת ה-HTML/W3C"

נשיא חדש לאיגוד האינטרנט הישראלי: ד"ר ישע סיון, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כחבר הנהלה באיגוד וכראש משרד ה-W3C הישראלי, נבחר לתפקיד על ידי ההנהלה החדשה של האיגוד. הוא יחליף את רימון לוי, ששימש בתפקיד בחמש השנים האחרונות.

בנוסף לתפקידו החדש, משמש ד"ר סיון כראש התוכנית לניהול מערכות מידע בבית הספר לניהול וכלכלה במכללה האקדמית תל-אביב יפו. הוא מלמד ומנחה פרויקטים הקשורים באסטרטגיה, במערכות מידע ובאינטרנט. ד"ר סיון קיבל את תוארו מאוניברסיטת הארווארד, שם חקר את השלכות תהליכי התקינה ברמה הבין לאומית. בעבר הוא כיהן כמנכ"ל חברת תוכנה וכיזם הבית בקרן הון-סיכון.

רימון לוי, הנשיא היוצא של האיגוד. צילום: יוני מלכאלוי כיהן בשבע השנים האחרונות כחבר הנהלת איגוד האינטרנט הישראלי, מתוכן, כאמור, חמש שנים בתפקיד נשיא האיגוד. בין פעילויותיו הבולטות כנשיא, לוי יזם והוביל את הפרויקטים הבאים: מאו"ר – מאגר חומרי למידה ברשת; STS – מאגר נתונים על האינטרנט בישראל; מענקי מחקר לפרויקטים מבוססי קוד פתוח; פעילויות לקידום שימוש נבון באינטרנט, כולל הקמת קו תמיכה לפגיעות ברשת; והובלת שינויים ארגוניים באיגוד.

ד"ר סיון אמר ש-"כנשיא, שמתי לי למטרה לקדם ולפתח את תחום האינטרנט בישראל, ובכלל זה לפעול להמשך התמקצעות והרחבה של תחומי התשתיות, שמות המתחם, שירותי ה-IIX ושירותים מתקדמים נוספים. כמו כן, אפעל לשיפור ולהעמקה בתחום משילות הארגון שלנו. ברצוני לשים דגש גם על חברי האיגוד ולגבש קבוצות עניין מקצועיות שמטרתן מיקוד בנושאים ברמה הפרטנית, כגון: קידום מבחני עברית ל-HTML ופיתוח ויישום תקני נגישות. בנוסף, ברצוני לקדם התמקדות בנושאים ברמה הלאומית, דוגמת הנגשת הפריפריה באמצעות האינטרנט ומיסוד פעילויותיה של קהילת ה-HTML/W3C".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם לנדאו

    מזל טוב לישע סיון ובהצלחה ,מנחם.

אירועים קרובים