המצטיינים – פרק ג'

טקס הזוכים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011 נערך זו השנה התשיעית בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שהתקיימה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. את האירוע הנחה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים. דיילי ציפי רשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, והרי הדיווח לפניכם.

שי אוזון, מנכ"ל One1, אמר כי אחד המוטיבים בתחרות הוא כיצד ניתן להשתפר, על מנת לממש את היעד של המצויינות. "אני נמצא בתעשייה לא מעט שנים", אמר אוזון, "וככזה אני יכול לקבוע כי קהילת ה-IT, הלקוחות הארגוניים והספקים - משתפרת"

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, אמר כי "סוף השנה הוא זמן ראוי לעצור לרגע ולכבד את המצויינות של הלקוחות הארגוניים"

איל צפריר, סמנכ"ל טכנולוגיות ומנמ"ר בזק בינלאומי, זכה בפרס על הנחת כבל האינטרנט התת-ימי

יואב צור, סמנכ"ל בכיר למכירות ולשיווק, נס טכנולוגיות, אמר כי "המצב הכלכלי הצפוי בשנה הבא לא יהיה מזהיר ככל הנראה, ולכן על ספקיות ה-IT והלקוחות הארגוניים להיערך לקראת 2012 בזהירות"

איל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה מקבוצת בינת, אמר כי "המהפכה הדיגיטלית שאנו חווים כיום, משפיעה על חיינו בצורה מדהימה: יש יותר מיחשוב נייד ויותר טכנולוגיה. האתגרים הולכים להיות מטורפים ומורכבים, תוך שהם נוגעים בתחומים שלא היו בעבר"

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, אמר כי "אני מאוד גאה על הזכייה של טלדור באות המיוחד לארכיטקטורה פורצת דרך במגזר הבנקאות הקמעונאי. טלדור מובילה פרויקטים רבים במגזר זה, וכולם עם דגש על הטכנולוגיה המתקדמת הבאה, וחשוב לא פחות, על אופן היישום". ג'יג'י אשכנזי, סמנכ"לית מגזר פיננסי בטלדור, אמרה כי "חיוני להעדיף בביצוע פרויקטים כאלו את העיקר על פני הטפל ובכך להבטיח שההתאמות לדרישות הלקוח המבוצעות במוצרים, אינן גורמות למוצרים לאבד את זהותם ויכולתם להשתדרג עם גרסאות עתידיות". מימין: פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים, רימיני, ואשכנזי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים